Te koop ongebruikt Schijfremslot (ART 4)!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sandmann91

MF veteraan
11 dec 2010
1.029
0
Amersfoort
Bij deze bied ik mijn nog nieuwe schijfremslot aan van het merk Kryptonite, er zitten 3 sleutels bij waarvan de hoofdsleutel een blauw LEDje heeft.
Ik heb dit slot voor €50 gekocht op de motorbeurs, maar het past niet op mijn motor (heb het slot dus nooit gebruikt!!).
Voor 30€ is het slot voor jou ;)

Foto's:








Kevin
 
Laatst bewerkt:
zit de bon d'r bij?
*is wel handig voor de mensen met allrisk verzekeringen
 
Bon heb je helemaal niet nodig.. je hebt toch een reservesleutel, evt de gebruiksaanwijzing/verpakking.

De KNMV heeft een paar jaar geleden zelf art4 gekeurde sloten met alarm weg gegeven, en daar zat ook geen bon bij! :z
 
Laatst bewerkt:
Ik had hetzelfde probleem, maar als je het slot zijwaarts op je remschijf plaatst dan past die wel!
 
Bon heb je helemaal niet nodig.. je hebt toch een reservesleutel, evt de gebruiksaanwijzing/verpakking.

De KNMV heeft een paar jaar geleden zelf art4 gekeurde sloten met alarm weg gegeven, en daar zat ook geen bon bij! :z
Heb ik toch liever de bon :Z

Als je verzekeringsmaatschappij om een (kopie van een) 'aanschafbewijs' o.i.d. vraagt en jij stuurt een sleutel... :?
 
In je voorwaarden staat waarschijnlijk niets over een aankoopbon, alleen dat het een ART goedgekeurd motorslot moet zijn (4 sterren dus). Dat heeft deze (zie www.stichtingart.nl).
 
@nickel89 : daar past ie wel om, als je het zeker wilt weten moet je of even langs komen of je moet even de afstand van de opening tot het einde van de remschijf opmeten (wel de grote opening)

@srad-rob: bon heb ik niet meer, was ook niet meer dan een pinbon en het bewijs dat je geld hebt overgemaakt. zover ik weet heb je geen bon nodig, je hebt -de verpakking, -de sleutels en het art 4 logo staat op het slot zelf.

@rubchen: bij mij niet, het gaatje waar het slot doorheen moet is te klein ;)


EDIT : heb het even na gevraagd bij me stiefmoeder (heeft bij verzekeringsmaatschappij gewerkt) en die zei dat als je motor eventueel gejat is kan jij ook niet bewijzen dat er een
ART 4 slot om hing. Zolang je dus de verpakking en de (reserve) sleutels goed bewaard ben je helemaal verzekerd ;) !! Plus dat ze aan de code op de sleutels ook kunnen zien om welk soort slot het gaat!
 
Laatst bewerkt:
Heb ik toch liever de bon :Z

Als je verzekeringsmaatschappij om een (kopie van een) 'aanschafbewijs' o.i.d. vraagt en jij stuurt een sleutel... :?


jezus-kassabon.jpg

De gemiddelde kassabon is na een jaar nauwelijks tot niet meer leesbaar.. (met dank aan jezus!)

Verzekeraars vragen wel vaker naar de reservesleutels en evt certificering van je slot, nog nooit gehoord of gelezen dat ze een bon willen zien! :')
 
Laatst bewerkt:
is een fijn slot dit hoor, ik heb deze ook nog ergens liggen, als ik nu ook nog eens wist waar dat ik deze gelaten heb kan ik deze ook weereens gaan gebruiken :X


gratis kickje ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan