Het algemene Vulcan topic

Wie heeft er een 160 achterband op zijn Vulcan en wil mij het merk, etc. geven. Kan gewoon geen 160 band vinden voor mijn VN800A :(
 
Er zijn volgens mij geen 160 banden met 90 hoogte.
Er staat me iets van bij dat die maten 80 hoog zijn.

Wie heeft er een 160 achterband op zijn Vulcan en wil mij het merk, etc. geven. Kan gewoon geen 160 band vinden voor mijn VN800A :(
 
mijn nieuwe aanwinst
full

full
 
Persoonlijk vind ik die harde koffers helemaal te gek.
Mooie vakantie motor.
 
Kleurstelling wel mooi, tankconsole dus niet (te groot en te opzichtig, blok iets teveel kopie (stoterstangen, das dan weer een beetje ja,mmer, vond de oudere classicserie toch mooier, had nog wat eigens
 
dank jullie voor de reactie . ps en zo een replica indian dat is een drifter . die heb ik nog een staan een 1500 vn drifter uit 1999 .is te koop voor 3800 euro . deze bedoel ik
full
 
Hallo Oma!! ;)

Hey gasten, ik heb net een VN800 Classic uit '97 aangeschaft, maar ik wil er nu een 21" voorwiel in hebben,
nu lees ik geregeld dat rijders met een VN800a juist de 16" voorin willen hebben.
de naven verschillen geloof ik alleen in de asdikte (en spacers),
dus ik wil de 21" velgring en spaken gebruiken en inspaken op m'n eigen naaf.

Is er hier iemand die juist een 16" in z'n VN800a wil?

ruilen we van wielen en spaak ik gratis beide naven om, zodat we allebei plug-and-play van wiel kunnen wisselen. Laat maar horen als je interesse hebt.
Mijn 16" heeft een Dunlop Qualifier (met witte letters) waar nog net 3mm profiel op zit.
Ik kan ook eventueel er tegen meerprijs een nieuwe band bij leveren en omleggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan