BOS carbon demper FIREBLADE

joorn

Die hard MF'er
8 aug 2006
286
0
zaltbommel
BOS carbon demper voor Honda FIREBLADE,

Zoals je mag verwachten van BOS, een heerlijk warme "roffelpijp"

aansluiting op flens met 3 bouten, afstand van bevestigingsgaten onderling 77mm.

Er zitten lichte gebruiksporen op de carbon-huls, maar GEEN grove beschadigingen, kortom de demper ziet er nog heel goed uit.

Er zit geen E-keur op de demper, maar als je naar deze advertentie kijkt, zoek je ook niet echt een fluisterpijp!

Voor diegene die geinteresseerd is, afhalen is de beste optie. Ik wil de demper best versturen, maar de bijkomende kosten en het risico is voor de koper.
full
 
Kun je mij eens vertellen wat de diameter van de demper zelf is en de diameter van het gat bij de aansluiting? En wat is de lengte van de huls?
 
Kun je mij eens vertellen wat de diameter van de demper zelf is en de diameter van het gat bij de aansluiting? En wat is de lengte van de huls?


diameter van de demper; 108 mm
gat van aansluiting; 60 mm
totale lengte van de demperhuls; 450 mm
 
volgens mij is hij toepasbaar op de modellen van '92 tot '99.

Hij zal wel passen, maar er zit tussen de SC28 en de SC33 een verschil in de flens, deze zijn wat gedraaid (dan is de demper dus wat gedraaid). Aangezien er een vast punt aan de demper zit voor de montage aan de uitlaatbeugel, kan het dus zijn dat deze niet passend is op dat punt bij één van die modellen.

Weet je toevallig van welk type deze dempert afkomt? Ken nl iemand die op zoek is naar een dempert voor zijn SC28...
 
Laatst bewerkt:
Hij zal wel passen, maar er zit tussen de SC28 en de SC33 een verschil in de flens, deze zijn wat gedraaid (dan is de demper dus wat gedraaid). Aangezien er een vast punt aan de demper zit voor de montage aan de uitlaatbeugel, kan het dus zijn dat deze niet passend is op dat punt bij één van die modellen.

Weet je toevallig van welk type deze dempert afkomt? Ken nl iemand die op zoek is naar een dempert voor zijn SC28...


Het is voor het eerste type.
bouwjaar '92 tm '97.
Maar zoals je kunt zien op de foto is de bevestigingssteun waar je de demper aan de voetsteun bevestigd, afneembaar.

Hoor het wel of het iets is voor je / of voor je kennis.
 
Model '96-'97 is inmiddels al de SC33, maar ik ga er vanuit dat ie voor het 1e en 2e type is (SC28 '92-'95). De bevestiging kan wel afneembaar zijn, maar niet verplaatsbaar (althans niet bij mijn vorige BOS dempert), dan zal je toch een beugel moeten hebben die er omheen moet.
Zal het iig ff aan hem doorgeven.... ;)
 
Laatst bewerkt:
Als je naar de flensbevestiging kijkt van deze demper, zit de onderste van de 3 bouten ook echt in het midden van de onderkant...

als je begrijpt wat ik bedoel.
maar het is idd een model voor de SC28.
 
Terug
Bovenaan Onderaan