De LIMBO-Cl@n - Deel 117 - Karten op z'n Grieks....

Status
Niet open voor verdere reacties.
- Limbocl@n 21, frosty the snowman editie
slotje.gif

- De LimboCl@n - Het Grote Ontdooi Topic - Deel 22
slotje.gif

- De LimboCl@n - Het Reanimatiedeeltje - Deel 23
slotje.gif

- De LimboCl@n 24 het Rode deeltje ;)
slotje.gif

- De LimboCl@n 25: De Kawa Editie
slotje.gif

- LimboCl@n 26, In de lente een Nieuwe, Frisse Start.......
slotje.gif

- Limbocl@n 27, BAAS boven BAAS editie
slotje.gif

- Limbocl@n 28: ja én?
slotje.gif

- De Limbocl@n, Deel 29, Zoals het hoort!!! in 1 x goed
slotje.gif

- limbocl@n Het herstellende topic deel 30 fast part ..
slotje.gif
 
ik zie het inderdaad :)


Corsa III is goedkoper dan de Roso II.
Hoe lang gaat zo'n Rosso/Corsa mee?

Geen idee, maar een Corsa III zal minder lang meegaan dan een Rosso II of een Rosso Corsa. De Rosso II is een straat georiënteerde band met dito compounds, de Rosso Corsa is een straat/circuit georiënteerde band en de Corsa III is dat ook, alleen is die een generatie ouder dan de Rosso Corsa.

De gewone Diablo, de voorganger van de Rosso en nu dus de Rosso II, zit er bij mij nu 4000km op, ik denk dat ik er nog maximaal 2000 uit pers en dan zit hij wel ongeveer op het canvas. :+
Ik gok dat een Rosso II +-1000km langer mee zou moeten gaan (dus 7000) en een Rosso Corsa +-1000km minder (5000). Een Corsa III nog eens 1000km minder (mijn Corsa III was ver weg bij 4500km toen ik de motor kocht, met een rustige vorige berijder).
 
Geen idee, maar een Corsa III zal minder lang meegaan dan een Rosso II of een Rosso Corsa. De Rosso II is een straat georiënteerde band met dito compounds, de Rosso Corsa is een straat/circuit georiënteerde band en de Corsa III is dat ook, alleen is die een generatie ouder dan de Rosso Corsa.

De gewone Diablo, de voorganger van de Rosso en nu dus de Rosso II, zit er bij mij nu 4000km op, ik denk dat ik er nog maximaal 2000 uit pers en dan zit hij wel ongeveer op het canvas. :+
Ik gok dat een Rosso II +-1000km langer mee zou moeten gaan (dus 7000) en een Rosso Corsa +-1000km minder (5000). Een Corsa III nog eens 1000km minder (mijn Corsa III was ver weg bij 4500km toen ik de motor kocht, met een rustige vorige berijder).
Thanks :) ongeveer hetzelfde als de dunlops die ik nu heb dus.
 
Ik weet niet in hoeverre je het slijtage patroon van mijn Buell naar jouw Triumph kan vertalen, maar als jij de zelfde kilometers haalt met die Dunlops denk ik dat je met de Pirelli's een stuk verder komt. :Y
Nu zal zo'n brute 2cil stuk harder slijten dan een 3 of 4 dus dat zit wel goed enk ik.
Merk wel dat ik met de R6 eerder dezelfde band ophad dan met de 675. Heb ik al dik 6k mee gereden en 1 (en een kwart) circuitdag. Zou dat kunnen doordat de koppel beter wordt afgegeven ipv zoals bij de R6 (volle bak bij 10.000 toeren).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan