Bridgestone Battlax BT016 (gebruikt)

Ze liggen nog in m'n garage.....Die moet ik echt op gaan ruimen.
Wie haalt ze op voor €100,- met z'n 2-en???
 
ik rijd ook het hele jaar door. en heb ook bt016 al tijd gehad. ze zijn juist super in de regen. ach ja het is maar waar je vertrouwen ligt. succes met de verkoop.
 
Ja klopt, ze zijn goed in de regen, alleen de Michelins vind ik veeel beter.
Geen interesse dan voor een klein prijsje??
 
nope ik rijd niet op banden van een ander. en rijd tegenwordig op de bt016pro. zijn tijden de regen nog veel beter getest dan de gewone. Maar succes. je hebt een mooi eprijs
 
:W Ik heb wel interesse :Y Stom dat ik dit topic nu pas zie :$ Ik kan ze ook komen ophalen en over de prijs komen we vast wel uit ;)
 
Laat maar weten hoe en wat. Ik heb t/m zondag nog vrij, daarna kan ik alleen tussen 10 en 13 uur. Ik kan ze ook naar je opsturen!
 
Zondag ga ik niet meer redden :P We moeten elkaar op de hoogte houden dan, want ik wil ze wel even zien van te voren
 
Ze liggen in m'n garage, dus ze rollen niet weg..... ;)
Laat maar weten wanneer het je uitkomt.
Ok dat is prima. Ik ben ook bezig met een verbouwing dus het schiet er ook steeds bij in. Kan je anders contact met mij opnemen via de mail? (het adres staat in mijn profiel) Dat praat wat makkelijker ;)
 
Kijk Bridgestone is niet voor niets gekomen met de BT016 Pro, want het type zonder de Pro kwam met regen zeker niet goed uit de testen.
Op droog wegdek functioneren beide banden goed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan