Compleet kuipwerk + wielen + voorvork SV650S '99(-'02)

DaBit

MF veteraan
8 apr 2004
1.151
0
Oss
Omdat ik mijn SV-ombouw na dik 7000km nog lange niet zat ben zie ik het er niet meer van komen dat ik 'm ooit nog ombouw naar origineel. Sterker nog: van de winter maar eens beginnen aan deel 2 van de ombouw })

Al het plasticwerk, de wielen, de voorkant, de remmerij, dashboard+lampen, etc. afkomstig van een '99 SV650S heb ik dus 'over'. Zonde om dat stof te laten happen, en ik kan nog wel een paar centjes gebruiken voor deel 2 van de ombouw.

Het kuipwerk is in uitstekende staat; de vorige eigenaar zorgde er erg goed voor en ik heb er niet lang mee gereden. Bijvoorbeeld op het kontje zit een klein slijtplekje waar de bagagenetjes ooit gezeten hebben, als dat niet zo was zou ik zeggen 'als nieuw'.

Tank en zadels heb ik nu nog in gebruik, maar als je er heel erg om verlegen zit dan is er wel versneld wat te regelen als je de beschadigde delen nog hebt (tank moet toch de slijptol in).

De foto's zijn een beetje oranje uitgevallen. Kan het ook niet helpen. Maar foto's van rode '99 SV650S-sen zijn we te googelen.

divers kuipwerk:

SVkuipwerk_overzicht.jpg


SVkuipwerk_kontje.jpg


SVkuipwerk_knipper_re.jpg


SVkuipwerk_knipper_li.jpg


SVkuipwerk_voorkuip.jpg


SVkuipwerk_euhhh.jpg


SVkuipwerk_zijkapjeszadel.jpg


SVkuipwerk_spiegels.jpg


Dashboard inclusief lampen:

SVkuipwerk_dashboard_voorkant.jpg


SVkuipwerk_dashboard_achterkant.jpg


Diverse ditjes en datjes zoals clipons, stepjes, schetsplaten, de bouten van het kuipwerk, remklauw achter, reactiestang achter, etc., etc. is er ook. Remmerij van de voorkant is ook nog redelijk compleet op 1 of 2 slangetjes na. :

SVkuipwerk_cliponsenzo.jpg


En verder zijn de wielen er nog. Achterwiel met tandwieldrager en bussen, voorwiel+voorvork+kroonplaten. Wielen zijn voorzien van Pilot Powers, voorvork is voorzien van Hyperpro veertjes.

De balhoofdpen hou ik zelf, BTW.

SVkuipwerk_achterwiel.jpg


SVkuipwerk_voorwielplusvork.jpg



Oftewel: voor iemand wiens SV het asfalt een keer van dichtbij gezien heeft is dit een hele mooie buitenkans....

Bij voorkeur alles ineens weg, en anders per 'deel'. Dus voorkant met knippers enzo, kontje met zijplaatjes enzo, etc. Wieltjes mogen van mij wel los.

Kwa prijs: ik hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben, zeker niet als je alles meeneemt. Maar aangezien je er een vrijwel waardeloze beschadigde SV mee om kunt toveren tot iets dat nog wel 1500-2000 euro oplevert bij verkoop krijg je het ook niet voor een paar tientjes mee.
 
mooie verbouwde sv heb je. trouwens nog meer foto`s? ben benieuwd hoe de motor er in zijn geheel eruit ziet.
 
Laatst bewerkt:
Kun je mij een pm sturen wat je voor de voorpoten, remklauwen en clip-ons moet hebben?
 
Afhankelijk van de prijs wel interesse in de gehele handel (ik heb wel een blauwe tank ipv een rooie). Verder zou ik ook wel willen weten wat je alleen voor de koplampen wilt hebben.

Alvast bedankt voor de moeite

Maar je hebt er wel een hele aparte sv van gemaakt.
 
Verkoop je de tellerkap los? Zoek ook een achterzadel, mag met schade.
 
Laatst bewerkt:
Woeps, ik ging er vanuit dat ik wel aan mailtje zou krijgen als er gereageerd was. Niet dus. Excuses :$

Ik zal vanavond reageren.
 
mooie verbouwde sv heb je. trouwens nog meer foto`s? ben benieuwd hoe de motor er in zijn geheel eruit ziet.

Hier een verbouw-draadje met zo af en toe een paar pagina's wat anders tussendoor.

Ding is ongeveer half af, zeg maar. Eigenlijk nog niet eens, want een hoop dingen die ik al gedaan heb wil ik nog veranderen. Andere voorpootjes, andere voetsteunen op een andere locatie, eigenlijk toch een 'rallymotor'-voorkuipje, etc.

Mijn profiel hier was inderdaad al erg oud. Normaal lees ik alleen en post ik eigenlijk niks. Daarvoor log ik meestal niet eens in.

Mailadres is aangepast, en ik ga eens wat PM's sturen. Eerst eens naar elfrikandel; alles ineens is voor mij het makkelijkste.

[edit]
Da's lastig, elfrikandel een PM sturen. Kun je mij een mailtje sturen?

Blauwe tank heb ik opzich geen probleem mee; die tank staat ook op de nominatie om te verdwijnen of gemodificeerd te worden.
[/edit]

Hey, weet je toevallig of dat voorwiel ook op een '98 SRAD past? Beetje een wilde gok, maar wie weet....

Geen idee eigenlijk. Maar da's gauw gepast natuurlijk.

Verkoop je de tellerkap los? Zoek ook een achterzadel, mag met schade.

Tellerkapje los verkopen, hmm, liever het hele dashboard+lampen in 1 keer.
Achterzadel, voorzadel en subframe komt ergens deze winter beschikbaar.
Wel heb ik volgens mij nog zo'n race-kapje. Is dat wat?

Wat moeten de achterkuipen ongeveer opleveren? :) (voor de kont dus)

Blijft lastig wat ik ervoor vragen moet; ik vind weinig vergelijkingsmateriaal. 75 euro?
 
Laatst bewerkt:
mocht je op zoek zijn naar voorpoten,ik heb een nette set liggen van een gsxr 1000 k2 zijn USD en afgelopen februari nog geserviced binnen werk is compleet Ohlins.
 
Gsxr poten heeft hij niet veel aan als hij er een offroad van gaat maken.
 
Ik heb wel naar gsxr-poten zitten kijken. Als ik de veerweg daarvan had kunnen verhogen naar een cm of 20 was dat een hele mooie oplossing geweest, want het nadeel van 'crosser-poten' is dat de offset van de kroonplaten klein is en dat kost vreselijk veel stuuruitslag (nu ca. 20 graden elke kant op; dat moet echt niet minder worden).

Maar da's toch lastig. En verder moeten voorkanten van wegbrommers op de een of andere manier een godsvermogen opbrengen. Heb nog zitten kijken voor GSX-R750 kroonplaten, maar een setje doet al gauw 150-200 euro. Ja, daag! Dat zijn normale prijzen voor een complete voorvork in praktisch nieuwstaat.

Inmiddels wel een mooi ander vorkje op de kop getikt:
SV_wielinmidden.jpg


DR-Z400. Zijn volledig instelbare 49mm cartridgepoten. Geen USD's, maar dat wilde ik ook niet (dikke kant boven->nog minder stuuruitslag).

KTM-wieltje en remklauw die ik nog had staan maak ik pas zodat ik ook meteen een 320mm schijf heb, en de SV-balhoofdpen is maar 0,15mm krapper, wat ruim binnen bereik van diverse Loctite-prutjes valt.
 
Laatst bewerkt:
Hier een verbouw-draadje met zo af en toe een paar pagina's wat anders tussendoor.

Ding is ongeveer half af, zeg maar. Eigenlijk nog niet eens, want een hoop dingen die ik al gedaan heb wil ik nog veranderen. Andere voorpootjes, andere voetsteunen op een andere locatie, eigenlijk toch een 'rallymotor'-voorkuipje, etc.

Mijn profiel hier was inderdaad al erg oud. Normaal lees ik alleen en post ik eigenlijk niks. Daarvoor log ik meestal niet eens in.

Mailadres is aangepast, en ik ga eens wat PM's sturen. Eerst eens naar elfrikandel; alles ineens is voor mij het makkelijkste.

[edit]
Da's lastig, elfrikandel een PM sturen. Kun je mij een mailtje sturen?

Blauwe tank heb ik opzich geen probleem mee; die tank staat ook op de nominatie om te verdwijnen of gemodificeerd te worden.
[/edit]Geen idee eigenlijk. Maar da's gauw gepast natuurlijk.Tellerkapje los verkopen, hmm, liever het hele dashboard+lampen in 1 keer.
Achterzadel, voorzadel en subframe komt ergens deze winter beschikbaar.
Wel heb ik volgens mij nog zo'n race-kapje. Is dat wat?Blijft lastig wat ik ervoor vragen moet; ik vind weinig vergelijkingsmateriaal. 75 euro?
Ik wacht anders de reactie van elfrikandel wel even af. Die was eerder, maar ik ga deze even in de gaten houden :)

Bij mij zijn er 2 montagepunten van de achterkuip afgebroken B|
 
Ik heb eventueel wel interesse in je achtervelg met bandje en remschijf (tandwiel hoeft er niet perse bij)..

Wat moest deze kosten?

En eventueel het voorwiel met de beide voorvorkpootjes? Remklauw hoeft er niet perse bij...
 
Ik zuig weer eens hard aan mijn duim: achterwiel+band+remschijf, 125 euro?
Vorkpootjes zijn in principe gereserveerd voor latm, voorwiel heb ik 'm niet over gehoord. Is dat interessant voor je?
 
Voorwiel heb ik niet nodig. Ik bel je morgen even om een dag entijd af te spreken.
 
Laatst bewerkt:
Is dat zo'n Flip-up ruitje en heb je daar ooit het verschil mee gemerkt??

Edit: wat wil je voor de voorveren hebben??
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan