MD80 helmcam

Makrolon

MF veteraan
5 aug 2008
19.499
44
Apeldoorn
Ik heb nog wat nieuwe md80's liggen. Ooit gekocht met de gedachte ze overal op mn motor te hangen om een leuk filmpje te maken, maar nooit van gekomen... Heb nu een gopro dus gebruiken zal ik ze niet meer.

Prijs is 25 euri inc verzenden binnen nederland. Uiteraard staat bieden vrij, alleen ik ga er niet op in.

Ik weet dat ze op ebay goedkoper zijn, maar dan heb je m niet met 3 dagen in huis met de garantie dat ie heel aan komt als ie uberhaupt aankomt.

Ze komen gewoon compleet met netlader, usb kabel, nektouwtje, silicone hoesje, handleiding en de 2 beugeltjes.
 
Ik weet dat ze op ebay goedkoper zijn, maar dan heb je m niet met 3 dagen in huis met de garantie dat ie heel aan komt als ie uberhaupt aankomt.

zo'n opmerking slaat zóó nergens op he.. Je kan op ebay toch na-checken hoeveel spullen verkocht zijn en hoeveel mensen er positief op gereageerd hebben..? + je bent beschermd koper via ebay als je met paypall betaald.. :z

Wel fijne camera, en dat je m niet binnen 3 dagen in huis hebt, daar heb je wel gelijk in.. ;)
 
zo'n opmerking slaat zóó nergens op he.. Je kan op ebay toch na-checken hoeveel spullen verkocht zijn en hoeveel mensen er positief op gereageerd hebben..? + je bent beschermd koper via ebay als je met paypall betaald.. :z

Wel fijne camera, en dat je m niet binnen 3 dagen in huis hebt, daar heb je wel gelijk in.. ;)

Nee maar je hebt hem dan wel voor de helft, of minder :P
 
zo'n opmerking slaat zóó nergens op he.. Je kan op ebay toch na-checken hoeveel spullen verkocht zijn en hoeveel mensen er positief op gereageerd hebben..? + je bent beschermd koper via ebay als je met paypall betaald.. :z

Wel fijne camera, en dat je m niet binnen 3 dagen in huis hebt, daar heb je wel gelijk in.. ;)
hkp raakt nog wel eens wat kwijt ;) t gebeurt niet heel vaak, maar het gebeurt zeker wel.
 
Dit is het complete setje, alleen de cd is er niet bij. (is ook niet nodig)

p1010011ot.jpg
 
Ik heb wat velcro aan de achterkant geplakt, die pakt goed op de voering van m'n helm, waardoor'k hem vlak naast m'n oog kan vasthangen :)
(binnenkant van helm dus)
 
Laatst bewerkt:
ja ik heb hem al :)
maar ding koop ik nooit meer is al 2 keer kapot gegaan
vroeg me alleen af hoe hij hem op zijn helm kreeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan