Kanariegele Beemer met bakkie

Dropje73

MF veteraan
27 feb 2006
35.373
5.945
Vanmorgen vroeg vertrokken en (na nogal forse omleiding B| ) gearriveerd bij EZS in Zelhem.

Heen gereden met het Fazer span en terug met iets heel anders :P

Oh My God, alsof je vanuit een Trabant in een euh, euh, BMW stapt :+ *O*

Heb vandaag met een grote grijns op mijn gezicht, op mijn nieuwe gele vriend gereden
(ja, ja, laat de opmerkingen maar :+ )


Drop aan de Beemer *O*

full


Dave bedankt voor de hartelijke ontvangst en de uitstekende service :}
Op de snelweg vergeet je gewoon bijna dat je op een zijspan zit *D
 
een volledig aangepaste R1100S met een 2 jaar oude RX5 er aan.

full



Velen van jullie zullen het span wel al kennen.
 
Thuis gekomen en de kids klommen gelijk dol enthousiast in de bak, en gelijk een langzaam rondje rond het blok gedaan *D

full
 
Eens komt de dag dat je denk, een BMW, tja, dat is wel wat voor mij.
Op een paar excentriekelingen na raakt het halve forum bekeerd :} :}

Gefeliciteerd *O* *O*
 
De oudste vond het Fazer span nogal eng (hele open bak)

Met het rondje van vanavond had ik de kap gauw met een paar drukkers dicht gedaan.
Steekt ze halverwege haar hoofdje naar buiten en zegt; "Niet eng hé papa, niet eng" :} :} :}

Ze wilden graag nog verder rijden en heb beloofd dat we morgen een ijsje gaan kopen in de stad (als het een beetje weer is)

full
 
Laatst bewerkt:
sportieve combinatie :Y

misschien een idee om een gele striping over de zijspan te doen. zo'n dikke gele streep over het midden heen zoals een viper *D
 
Laatst bewerkt:
Eens komt de dag dat je denk, een BMW, tja, dat is wel wat voor mij.
Op een paar excentriekelingen na raakt het halve forum bekeerd :} :}

Gefeliciteerd *O* *O*

Thanks BMWoman en Halflive *D


Tja, zo'n mooie zware boxer heeft altijd wel in mijn achterhoofd ergens gezeten, nooit gedacht dat ik nog eens de mogelijkheid zou krijgen om er een te kopen :)
 
sportieve combinatie :Y

misschien een idee om een gele striping over de zijspan te doen. zo'n dikke gele streep over het midden heen zoals een viper *D

Tja, zullen eens brainstormen, wij houden echter zelf nogal van niet al te veel tierelantijtjes en streepjes en dingetjes.
Eigenlijk vinden we gewoon zwart eigenlijk vaak nog het mooist.
 
Egale kleuren zijn ook wel mooi. Maar nu is de bak anders als de motor. Ik zou ook op zoek gaan naar wat meer eenheid. Of de motor zwart, of de bak geel. Maar accenten kan natuurlijk ook. Misschien kan Kwasterd er iets zinnigs over zeggen. Maar eerst maar eens ijsjes halen, dat is belangrijker als wat wij er van vinden.
 
Egale kleuren zijn ook wel mooi. Maar nu is de bak anders als de motor. Ik zou ook op zoek gaan naar wat meer eenheid. Of de motor zwart, of de bak geel. Maar accenten kan natuurlijk ook. Misschien kan Kwasterd er iets zinnigs over zeggen. Maar eerst maar eens ijsjes halen, dat is belangrijker als wat wij er van vinden.

Ja, ik sta altijd open voor suggesties natuurlijk.


Toch vind ik het wel bij elkaar passen. De motor heeft toch ook zwarte accenten, als het zadel, het voorspatbord en op de kuip (bij de knipperlichten) En de banden natuurlijk :+
 
Laatst bewerkt:
Vanavond samen met een overbuurman (81 jaar oud, baard als de Kerstman en vroeger Panther gereden :} ) heel de combi bekeken en besproken.
De beste man raakte niet uitgepraat over al de aanpassingen, de bak en de motor :}
 
Hey Dropje,

Gefeliciteerd met je mooie span, je had me aardig op het verkeerde been gezet met je andere keuze!
Top motor zo'n R1100S aan een zijspan, heb zelf een solo S.
 
Gefeliciteerd ermee Drop, ik heb vaak om deze BMW heen gelopen. Het was mijn Traumgespann, maar dan net niet.
Dave heeft hem prima opgebouwd, maar op details zou ik hem persoonlijk net even anders willen hebben.

Mijn nieuwe bak heeft een zeer sterke gelijkenis met de RX5, maar is toch anders......

Ik heb ervoor gekozen om eerst een andere bak aan mijn Yamaha te hangen. Dan weer rijden. Ik ga zorgen dat dan of de Yamaha in goede staat blijft en stapsgewijs een en ander opwaarderen (bleuspot remmen, K&N filters etc) Ik vindt dit zoeken van onderdelen, sleutelen, uitvinden en uitproberen ook een groot deel van mijn zijspan hobby.
Een andere mogelijkheid is dat er op termijn een tweecylinder aan mijn nieuwe bak komt. Dat kan een boxer zijn ( ik heb op het EGT heel plezierig met de boxer van Slijptol gestuurd.) Maar dat kan ook een Yamaha TRX850 zijn, want Boxers zijn er al zoveel......
 
Laatst bewerkt:
Egale kleuren zijn ook wel mooi. Maar nu is de bak anders als de motor. Ik zou ook op zoek gaan naar wat meer eenheid. Of de motor zwart, of de bak geel. Maar accenten kan natuurlijk ook. Misschien kan Kwasterd er iets zinnigs over zeggen. Maar eerst maar eens ijsjes halen, dat is belangrijker als wat wij er van vinden.

Ik zeg: bak geel maken, hoef je gelijk geen veiligheidshesje meer aan.......
 
en ik zeg voorlopig zo laten en eerst maar is het grote genieten beleven.

En tja uiteindelijk wil een ieder toch een Beemer.

Zei ik vroeger dus ook over Harleys :$
 
Bedankt hoor allemaal *D

Ik denk niet dat de bak snel geel zal worden.
Dan zal de motor eerder zwart worden denk ik.
Maar voorlopig blijft hij gewoon zoals hij is en ga ik een beetje kleine dingetjes en details mooier maken. En ik denk een ander stuur er op.
 
Gefeliciteerd ermee Drop, ik heb vaak om deze BMW heen gelopen. Het was mijn Traumgespann, maar dan net niet.
Dave heeft hem prima opgebouwd, maar op details zou ik hem persoonlijk net even anders willen hebben.

Mijn nieuwe bak heeft een zeer sterke gelijkenis met de RX5, maar is toch anders......

Ik heb ervoor gekozen om eerst een andere bak aan mijn Yamaha te hangen. Dan weer rijden. Ik ga zorgen dat dan of de Yamaha in goede staat blijft en stapsgewijs een en ander opwaarderen (bleuspot remmen, K&N filters etc) Ik vindt dit zoeken van onderdelen, sleutelen, uitvinden en uitproberen ook een groot deel van mijn zijspan hobby.
Een andere mogelijkheid is dat er op termijn een tweecylinder aan mijn nieuwe bak komt. Dat kan een boxer zijn ( ik heb op het EGT heel plezierig met de boxer van Slijptol gestuurd.) Maar dat kan ook een Yamaha TRX850 zijn, want Boxers zijn er al zoveel......

Dave had het er over dat je idd wel gecharmeerd was van het span.
Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd naar welke details had jij graag anders had gezien?


Ik heb me er maar bij neergelegd dat ik voorlopig gewoon geen tijd heb voor allerlei projecten e.d. en dus ben naar een kant-en-klaar span gaan kijken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan