zx10r 04/05 onderdelen

DafalganHooligan

MF veteraan
9 feb 2004
13.532
534
brugge belgië



enkel remschijven te koop galfer wave's zo goed als nieuw zijn praktisch juist in geremd enkel straatgebruik nieuw +-500€ mogen weg voor 300

Zadeltjes (nieuw!) wil ik 30€ voor per stuk of 50 als ze tegelijk weg gaan

Duo stepjes mogen weg voor 35€ ook in nieuwstaat

Ook nog een 04groen voorspatbord te koop met lichte gebruikssporen en een 05 titanium grey exemplaar in nieuwstaat voor elk 40€/stuk
:)

+ setje sintered remblokken van lucas die op louis staan voor 100/set excl verzenden mogen weg voor 75 incl verzendkosten
 
Laatst bewerkt:
De remschijven ook?? Zo ja, geef ze dan maar hier ;).
Kickje :W
Ik wil ze niet geven -O-
Zal ééns kijken of ik die andere schijven nog vind die te koop stonden ;)
als je ze wilt hebben voor 300 koop ik die brembo's maar als ze al verkoch zijn houd ik ze liever ;)
geen antwoord meer van jeroen maar wel iemand anders die men duo zadeltje wil...
Zal mailtje terug sturen srry jeroen...
 
Ik wil ze niet geven -O-
Zal ééns kijken of ik die andere schijven nog vind die te koop stonden ;)
als je ze wilt hebben voor 300 koop ik die brembo's maar als ze al verkoch zijn houd ik ze liever ;)
geen antwoord meer van jeroen maar wel iemand anders die men duo zadeltje wil...
Zal mailtje terug sturen srry jeroen...
Dit jaar geen grote uitgaven meer voor de brommert :N . Dit jaar was alweer te gek en ik ga vanaf nu sparen om volgend jaar weer naar Ecuyers te gaan :Y.

Wel weer een gratis kickje van je topic :W
 
ah ok geen probleem dacht dat je interesse had in de schijven maar die MOETEN eigenlijk niet weg hoor zou gwn liever brembo hpk's hebben zoals op men andere velgen :P
De rest ben ik wel liever kwijt dan rijk heb dat allemaal x2 :P
 
Heb de stepjes en duo zadel ontvangen, ik denk alleen dat je de verkeerde stepjes hebt gestuurd want dezen passen niet op mijn 10 -O-
 
geld terug gestort stepjes al terug gestuurd???
Blijkbaar heb ik de verkeerde stepjes mee gekregen van de man waar ik een volledige kuipset van had gekocht voor men 10 :/ (heb ze zelf nooit geprobeerd :$ )

Ik heb ze de 24ste bij het postkantoor afgegeven en retour afzender laten sturen...
 
Terug
Bovenaan Onderaan