Uit de oude doos..

Een dagje historische motorsport in Eext. Krijg je wel een beetje heimwee naar vroeger. Leuk dat je dankzij de organisatie Eext en YCRT met Ago, Steve Baker en andere coureurs een babbeltje kunt maken
full
 
Wie is dit dan ? (vandaag genomen op het vreecircuit in Oldebroek)

[http://home.planet.nl/~blackmor/HZ8V7470.jpg (afbeelding)]

Lijkt verdacht veel op Wil Hartog, toch?
Zie: Wil Hartog - Wikipedia

Je hebt dus gewoon ff 1 van de 2 Nederlandse TT winnaars op de gevoelige plaat vastgelegd :}
 
Laatst bewerkt:
@Z900: Mooie foto's zeg! Je waant je gewoon terug in de tijd bij de Z/W foto's :}

Was je ook op Spa bij de Bikers' Classics?
 
Dank NR34 (Schwantz toch, ook Suzuki ?)

Daar was ik niet, wel paar keer in Barneveld (Classic Race) geweest waar ook fotos van op PBase staan.

De beelden worden nog steeds aangevuld van vandaag....

Jim Redman (79jaar) was er ook........
 
Laatst bewerkt:
Dank NR34 (Schwantz toch, ook Suzuki ?)

Daar was ik niet, wel paar keer in Barneveld (Classic Race) geweest waar ook fotos van op PBase staan.

De beelden worden nog steeds aangevuld van vandaag....

Jim Redman (79jaar) was er ook........

:Y Inderdaad NR34 staat voor Schwantz, zie: Kevin Schwantz - Wikipedia

"De wegrace-bond heeft als eerbetoon Kevins vaste startnummer 34 voor hem "gereserveerd" in de 500cc en MotoGP-klasse, zodat geen andere coureur met dat nummer mag starten."

Ik was voor het eerst in Spa en zie op jouw foto's ook een van de Yamaha rijders die daar ook was. Moet toch ook echt een keer naar 1 van deze classic races in NL gaan. Zo zijn ze ook in Overasselt geweest, maar daar kwam ik achteraf achter.
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto's. :}
Wilde vandaag ook gaan maar door huiselijke klusjes kwam het er niet van. :(
Ben vorige week bij de TT van Basse geweest en dat overtrof m'n verwachtingen.Ik dacht eigenlijk mannen in lange leren jassen met vliegenier helmen. :')
Ik ga er zeker vaker naar toe
 
Mooie foto's. :}
Wilde vandaag ook gaan maar door huiselijke klusjes kwam het er niet van. :(
Ben vorige week bij de TT van Basse geweest en dat overtrof m'n verwachtingen.Ik dacht eigenlijk mannen in lange leren jassen met vliegenier helmen. :')
Ik ga er zeker vaker naar toe

Misschien leuk als we iets afspreken voor een volgende race. Dan kunnen we elkaar daar treffen? :Y
 
Gaaf die ouwe bikes rond te zien rijden , ik ben daar nog nooit geweest wel Rockanje een paar keer.
Een vriend van me woont op het oude circuit , lekker BBQ voor de deur en het opsnuiven van de uitlaatgassen van die prachtige fietsen.
 
Laatst bewerkt:
Misschien leuk als we iets afspreken voor een volgende race. Dan kunnen we elkaar daar treffen? :Y


Lijkt me leuk :Y
Heb alleen geen idee wanneer er weer ergens wat te doen is.

Gaaf die ouwe bikes rond te zien rijden , ik ben daar nog nooit geweest wel Rockanje een paar keer.
Een vriend van me woont op het oude circuit , lekker BBQ voor de deur en het opsnuiven van de uitlaatgassen van die prachtige fietsen.

Dat is het ware leven :)


iemand nog plaatjes van Oldebroek?

Please :9~
Misschien is Bierelier er ook geweest.
 
Nu slaat toch de twijfel toe, naar het ONK in Assen of naar de classic races in Raamsdonksveer dat weekend. Is voor mij toch heel wat dichterbij. :)

Nog maar eens goed over nadenken. :)
 
Nu slaat toch de twijfel toe, naar het ONK in Assen of naar de classic races in Raamsdonksveer dat weekend. Is voor mij toch heel wat dichterbij. :)

Nog maar eens goed over nadenken. :)

Ik weet niet of je eerder naar classic races bent gegaan, maar sinds ik naar Spa ben geweest dit jaar, kan ik het je van harte aanraden. Als je eenmaal het geluid en de geur van die oude motoren gehoord en gesnoven hebt, raak je er aan verslaafd :Y

Ik zeg, doen! :Y
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij ook leuk. Volgens mij moeten we meerdere sites in de gaten houden. Ik weet bijvoorbeeld dat ze ook in Overasselt zijn geweest en die staat niet in deze kalender.

Klopt,gisteren was het in Oldebroek wat ook niet op de kalender staat.

@Joris,

is echt de moeite waard,in Basse reed een prototype MV mee,zeg maar een huidige M1 of Desmosedici.Men wist te vertellen dat deze voor een 1/2 miljoen verzekerd was.Zijn echt mooie fietsen geen afgeragde bakken en er wordt behoorlijk scherp gereden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan