Algemeen TT Assen verzameltopic

Hier bieden ze iig 1997 aan http://link.marktplaats.nl/457415230~[/quote]

hoi nielz.

ik heb met die meneer al gemailt over dat speltje maar hij wil hem niet los verkopen.
aangezien ik die andere speltjes al heb vind ik € 20,00 wat te veel voor die eene die ik daar van nog moet.
 
Laatst bewerkt:

hoi niels.

ik heb met die meneer al gemailt over dat speltje maar hij wil hem niet los verkopen.
aangezien ik die andere speltjes al heb vind ik € 20,00 wat te veel voor die eene die ik daar van nog moet.[/quote]


of aankopen en de rest weer verkopen
waarbij je op een gezamelijkewaarde van 20 euro uitkomt dus dan heb je de 1997 voor nop ;)
 
of aankopen en de rest weer verkopen
waarbij je op een gezamelijkewaarde van 20 euro uitkomt dus dan heb je de 1997 voor nop ;)

heb ik ook wel aan gedacht maar ik heb zo iets wel eens eerder gedaan en dan blijf je toch vaak met meer dan de helft zitten. [ of zijn er hier nog mensen die bij die overege speltjes belang hebben?]

overege speldjes zijn dan 94/95/95/98/99/2000/2002 7 stuks.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem gevonden, hij is alleen niet van de TT helaas maar van stichting CC races tolbert, uitgedeeld op assen toen ik nog echt piepjong was:P
 
TT baan 1925.
full
 
deze week zeer oude gebaksschoteltjes van de TT gevonden. vermoedelijk jaren 30.
een kado gedaan aan andere verzamelaar die nog wat van mij tegoed had.
hij was er erg blij mee en ook hij had ze nog nooit eerder gezien.
zelf had ik ook aan een genoeg en heb de overege 4 op MP gezet.
binnen de 5 min. had ik al telefoon van een ander TT verzamelaar dat hij ze echt moest hebben . ik heb ze met hem geruilt tegen het door mij gezochte TT tegeltje van 1970.
uit zijn eigen verzameling. [ nu zoekt hij dus weer 1970]



full
 
deze week zeer oude gebaksschoteltjes van de TT gevonden. vermoedelijk jaren 30.
een kado gedaan aan andere verzamelaar die nog wat van mij tegoed had.
hij was er erg blij mee en ook hij had ze nog nooit eerder gezien.
zelf had ik ook aan een genoeg en heb de overege 4 op MP gezet.
binnen de 5 min. had ik al telefoon van een ander TT verzamelaar dat hij ze echt moest hebben . ik heb ze met hem geruilt tegen het door mij gezochte TT tegeltje van 1970.
uit zijn eigen verzameling. [ nu zoekt hij dus weer 1970]



[afbeelding]
Gaaf, je hebt echt heel erg veel! :}

Die tegeltjes zijn ook heel erg mooi, kan me voorstellen dat je erg blij bent om ze nu allemaal van 1949 tot en met 2010 in je bezit te hebben! :)
 
Heb nog een party speldjes van de TT div jaren.
wie iets zoekt geef ff door welke eventueel met foto.

hallo blackbird98.

ik zoek nog de TT assen pins van 1997/1993/1990 en alle pins van voor 1987.
als je iets van deze jaren hebt hoor ik dat graag.


full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan