SBK08 XBOX360

Siedo

MF veteraan
2 aug 2009
1.359
5
Voor de gamers onder ons... Ik bied hierbij het spel SBK08 aan voor de XBOX360.
Uiteraard betreft het hier een origineel spel, geen kopie. Geen beschadigingen en bijzonder weinig gebruikt. :$

Ik hoef er geen hoofdprijs voor te hebben, als ik een medegamer er blij mee kan maken, vind ik het prima. Doe een bod en wij zijn er uit! Verzendkosten altijd voor de koper.

Beschrijving:
SBK-08 is de officiële game van de Superbike World Championship. De game bevat alle officiële licenties en simuleert elk aspect van de sport: van de physics die je het gevoel moeten geven echt op een racemotor te zitten, tot het gedrag van je tegenstanders. Ook bevat de game 22 coureurs en motoren en 12 banen uit het Superbike World Championship-seizoen van 2008. De verschillende teams hebben bovendien hun eigen specialiteiten.

Deze game is aanpasbaar naar eigen wens. Zo kun je in de verschillende modes leren rijden met meer stuurhulpen aan, of juist de lat hoger leggen zodat het rijden realistischer en dus moeilijker wordt. In vijf verschillende modi kun je je kwaliteiten laten zien: Instant Action, Time Attack, Quick race, Race Weekend, Championship en Challenge. Bovendien bevat de game een online multiplayer-modus waarin je het tegen coureurs over de hele wereld kunt opnemen.
 
Een jaar lang geen reactie... Hoe triest is dat. Ik wil er nog steeds wel van af. :)
 
Dat is bijna nog triester, een verkoop topic met alleen kicks...
 
De circuits die het spel dan bevat:

1 Losail International Circuit Qatar
2 Phillip Island Grand Prix Circuit Australia
3 Circuit de Valencia Spain
4 TT Circuit Assen Netherlands
5 Autodromo Nazionale Monza Italy
6 Salt Lake City United States
7 Misano World Circuit San Marino
8 Brno Czech Republic
9 Brands Hatch United Kingdom
10 Donington Park United Kingdom
11 ACI Vallelunga Circuit Italy
12 Magny-Cours France
 
Het eerste bod is binnen... Is aan de lage kant. Bijna niet de moeite waard op hem op te zoeken.
Doe nog eens een poging. :)
 
Het eerste bod is binnen... Is aan de lage kant. Bijna niet de moeite waard op hem op te zoeken.
Doe nog eens een poging. :)

Is toch een net bod voor een spel waar inmiddels al 2 of 3 nieuwere versies van zijn? O-) ik ga eerst genieten van een weekje mallorca. Laat maar weten of je het spel kan vinden :).

Gr Falierke
 
Ik was je niet vergeten, hoor.
€ 5 exclusief verzendkosten is prima. :)

De rest via mail afhandelen?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
3
Weergaven
577
Anoniempje313
A
Terug
Bovenaan Onderaan