Algemeen TT Assen verzameltopic

TT official armbanden.
full
 
Laatst bewerkt:
TT rijder armband.
joris? zet jij ook nog de foto's uit het ander topic hier bij [ die ander zit op slot ]

full
 
Laatst bewerkt:
Leuk topic dat herinneringen doet herleven en gelijk doet denken dat ik toch alweer wat jaartjes mee draai op deze aardkloot ;) Ik heb misschien ook nog wel het een en ander liggen uit de tijd dat ik vaak op Assen te vinden was, als je mijn achternaam weet dan gaat er misschien een lichtje branden zeker als ik zeg dat die naam verbonden was aan Jack Middelburg..............ik wil wel eens kijken of ik nog ,,zooi'' uit die tijd heb liggen maar helaas zit er nog een echtscheiding tussen 9 jaar terug en vrees er wel een beetje voor maar je weet maar nooit en dit spandoek kwam ik 2 jaar terug weer tegen. Geen idee welk jaar deze aan de hekken hing maar weet wel dat Kenny er toen zijn handtekening op heeft gezet :) Ik zal wel eens zoeken op mijn zoldertje ;)

100_4424.jpg
 
Leuk topic dat herinneringen doet herleven en gelijk doet denken dat ik toch alweer wat jaartjes mee draai op deze aardkloot ;) Ik heb misschien ook nog wel het een en ander liggen uit de tijd dat ik vaak op Assen te vinden was, als je mijn achternaam weet dan gaat er misschien een lichtje branden zeker als ik zeg dat die naam verbonden was aan Jack Middelburg..............ik wil wel eens kijken of ik nog ,,zooi'' uit die tijd heb liggen maar helaas zit er nog een echtscheiding tussen 9 jaar terug en vrees er wel een beetje voor maar je weet maar nooit en dit spandoek kwam ik 2 jaar terug weer tegen. Geen idee welk jaar deze aan de hekken hing maar weet wel dat Kenny er toen zijn handtekening op heeft gezet :) Ik zal wel eens zoeken op mijn zoldertje ;)

[http://s3.postimage.org/1n9biq2kk/100_4424.jpg (afbeelding)]

kijk eens daar hebben we motorfreak . van het mooie project de blauwe engel.
ik heb je topic met veel plijzier gevolgdt.
ik ben benieuwd als je nog wat TT spul vind op je zolder.
 
De blauwe engel is inderdaad het laatste project, ondertussen rijdt die regelmatig in de rondte ;)

Vanmiddag regen................dan zal ik de zolder eens opzoeken :)
 
Tjeerd, wat heb je toch ongelooflijk veel! :}

Ik zal mijn foto's zsm bijvoegen! :)
 
meest wel van MP en ebay enz. maar ook van andere TT verzamelaars in assen.
ruilbeurzen zijn er bij mijn weten niet van TT spullen.
 
BRULLENDEMOTOREN EN BRUISENDBIER.

gepubliceerd in het kader van de gelijknamige tentoonstelling in het drents museum van 15 juni tot 23 sep 2001.
full
 
Laatst bewerkt:
Mijn tot nog toe zeer bescheiden verzameling:

Vaantjes 1991 en 1987:

DSC_0730.jpg


Vaantjes 1996 en 1997:

DSC_0729.jpg


Vaantjes 1990 en 2000:

DSC_0728.jpg


TT baco armband, jaar onbekend:

DSC_0726.jpg


TT Assen speldjes, jaartal onbekend:

DSC_0723.jpg


En dan heb ik ook nog heel wat moois van Vox88000 gekregen :} Daar zal ik zsm, zodra ik eens wat meer tijd heb, goede foto's van maken bij daglicht! :)
 
Laatst bewerkt:
zeldzaam boek DE RACE van joh.hidding.

in 1941 debuteerde hij als romancier met de race, waarin hij zijn eigen ervaring met de TT-race beschreef. hij weigerde in 1942 zich aan te melden bij de kultuurkamer, zo dat er pas na de oorlog weer boeken van hem uitgegeven mochten worden.

full
 
ik heb deze week weer 4 stikkers aan de verzameling toe kunnen voegen.[afbeelding]

Ik zal op mijn oude kamer bij mijn ouders eens kijken. Ik heb best nog wat spulletjes van de TT, stickers, petjes, programma's etc.

Ik doe er niks meer mee, alleen mijn verzameling prullaria van motorcoureurs (kneesliders, laarzen, vizieren) houd ik zelf.

Dus mensen die nog dingen nodig zijn, ik zal binnekort (dit of volgend weekend) even een lijstje maken wat ik nog heb....
 
Ik zal op mijn oude kamer bij mijn ouders eens kijken. Ik heb best nog wat spulletjes van de TT, stickers, petjes, programma's etc.

Ik doe er niks meer mee, alleen mijn verzameling prullaria van motorcoureurs (kneesliders, laarzen, vizieren) houd ik zelf.

Dus mensen die nog dingen nodig zijn, ik zal binnekort (dit of volgend weekend) even een lijstje maken wat ik nog heb....
Doe dat! *O*

En schroom ook vooral niet om is wat foto's te plaatsen van rijders prullaria! :) Ben daar altijd wel benieuwd naar hoe dat eruit ziet. :)
 
hallo roberto. de schrijver van het boek hier boven joh.hidding kwam ook uit Hooghalen.
geboren in 1918 overleden in 1976.
 
Foto'tje van hoe de bovenste plank van mijn vitrine er nu bij ligt:

DSC_0742.jpg


Alleen de bovenste plank is het waard om te laten zien. De rest van mijn vitrine bestaat uit dingen uit de Tweede Wereldoorlog, een oude verzameling van me. Momenteel dus een zeer gemixte vitrine, met als doel uiteraard om het uiteindelijk volverzameld te hebben met dingen van de TT. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan