Suzuki GS750 '77 Caféracer

Willen jullie niet zo vaak de naam hapo laten vallen!
Straks kom ik ook in een of ander blad te staan... :r

Dieter, Robin deed zo'n riant bod voor de stab dattie mee is gegaan naar Driebergen. :$
Vind je het heel erg?

Je had al in de Fighters gestaan als hun niet mijn lijstje "met bijzondere dank aan" hadden vervangen door een algemene "iedereen die me geholpen heeft met het project". ;)

Moest Robin nu een motor hebben waar de stab op past, dan zou ik er misschien intrappen :9

Scherp hoor Dieter, er zit een GSX-R vork in. :Y
 
Wel orgineel een moker verwerken in het design. *O*

Alhoewel dat hebben ze in de Sovejet Unie ook gedaan was niet een heel groot succes dacht ik -O-
 
Nou, vandaag stabilisator ontvangen, we laten de foto's spreken:

IMG-20110921-00065.jpg

IMG-20110921-00064.jpg

IMG-20110921-00063.jpg


Bedankt Hans! :} *O*

Verder heb ik nog niet zo héél veel gedaan aan de GS... Ik ga binnenkort weer aan de slag :Y
 
Een spatbord(je) gaat dat beeld verhelpen. ;)


En Dieter komt m zo aan je in het echt laten zien, om het te bewijzen dus uitkijken wat je hier neer zet. :+

:W
 
Dan is mijn GSR ook af! })
Gaan we samen scheuren, papier zat.

Waarom zijn je bochten eraf?
 
Laatst bewerkt:
Zat een klein gaatje in, moet opgelast worden.
Ook moet ik ze netjes maken (oppervlakkige roest) en heatproof zwart spuiten. En moet nog een vernauwing van 50 naar 40mm op het einde komen :)
 
Ja das zeker mooi, zit ook op de 4-2 die ik van Chris heb (en nu toch niet gebruik :9)
Maar dat is niet goedkoop vrees ik?
 
Tuurlijk was die niet duur Chris.
Ik bedoelde dat ik denk dat iets laten emailleren niet goedkoop is :)
 
En terug aan de slag, begonnen met het voorspatbordje in te korten (doormidden zeg maar)
Nu nog kijken hoe ik de boel bevestig.

IMG-20111021-00096.jpg


Moet ook nog steeds om die andere tank... (Illy als je dit leest, komt spoedig in orde!)
 
Al weer een eind geleden, wat is er ondertussen gebeurt:

Zat klein gaatje in collector, is nu dichtgelast. Deze gaat nu naar de straler en spuit 'm dan zwart met hittebestendige verf. Heb ook een nieuw kort dempertje (nouja dempen doet hij niet vermoed ik :9) Foto volgt...

Ben afgestapt van vorig zitje, is het volgende geworden:
IMG-20111126-00149.jpg

IMG-20111126-00150.jpg


Heb bewust gekozen voor het model met uitsparing, in de uitsparing komt een plaatje met contactslot erin verwerkt. Zitje ligt er nu nog wat vreemd op, ben aan de slag met de bevestiging ervan.

Oplettenden zien ook een andere tank (met dank aan Illy *O* ) Deze gaat zsm naar de spuiter.

Carbs liggen er ook af, ben ze opnieuw aan het reinigen. Ik wou ook de gasnaald 1 standje hoger plaatsen maar dat is even mislukt... Krijg ze niet uit de gasschuif, schroefjes zitten muurvast en heb al 2 kopjes verknoeit B|

Er ligt ook nog een nieuw achterlichtje klaar, foto volgt...
 
Terug
Bovenaan Onderaan