Motorrijders "Kop van Noord-Holland" Deel 44

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een mooi ding :9~
Goede kleur!!!
Goed merk!!
Alleen model tja niks voor mijn maar veel plezier ermee :]
Triple's zijn lekker :Y
steenbrugge_fles_tripel(2).jpg

Smaakte naar meer :Y
 
Goedenavond!

Over een jaar of 2 toch maar eens kijken voor een eerste keer motorvakantie.
Nu hoor ik veel mensen over de Eifel en / of Ardennen.

Via mijn werk kan ik een stacaravan huren voor, ik denk, niet al te veel geld in St. Vith, Belgie. Op kleine afstand van de Eifel / Ardennen / Luxemburg enz.


Wat zijn jullie ervaringen en wat zijn jullie ooit kwijt geweest voor bv een week of midweek in die buurt overnachten in een sta caravan?
Belgie an sich is wel leuk, vooral rond la roche en ardenne. Nadeel is wel dat het asfalt een beetje dramatisch is op de meeste wegen. Maar vanaf St. Vith. is luxemburg ook niet zo ver, dat is geweldig rijden! (Ask Kevjan)

Wij zijn nu 2x naar de ardennen geweest, bevalt opzich goed. Alleen in DLD heb je mooier asfalt over het algemeen en zit je er sneller op. Maar dat is ook weer afhankelijk van waar je rijdt.

Als ik jou was zou ik die caravan gewoon huren, route's kan ik je eventueel wel mee helpen.
 
@ diekooi: Ben voorlopig het eerst komende half jaar nog wel met m'n huis bezig, en volgende zomer met m'n tuin en schuur.

@ Giel: Die 3 tientjes vallen ook mee, dan zit je dus echt in het Eifel gebied zelf?
Eifel gebied is vrij klein hoor, dat overlapt alweer met de moezel e.d., maar alles is daar mooi, dus dat is ook geen straf. Wij hebben afgelopen jaar een weekje in de Moezel gezeten, dat beviel goed, had gerust nog wat dagen willen blijven. Voordeel is ook dat je dan niet elke dag de drang voelt veel te moeten rijden, je hebt de tijd.
 
Wat je qua comfort wilt is up to you, ik heb geen moeite met een camping, maar dan moet het wel mooi weer zijn. Als je lang vantevoren boekt lijkt een hotel me een veiligere optie. Wij zijn afgelopen jaar in de Eifel bij motorhotel Am Vulkanberg geweest (google de naam maar) dat is een erg gezellig (motor)hotel in de Eifel, mooie omgeving en leuke eigenaren.
40eu per nacht ofzo.

Maar wat giel al zegt, brandstof kost je het meest, vooral als je uit de noordkop komt.
 
Oh god, dat weer? ;(
Kortom.
Ik had op de 999 gereden maar niet gekocht.
Ik vroeg aan Mark of ik daar eens op mocht rijden zonder intentie om hem te kopen.
En ik wist niet dat hij niet van Mad Racing was.
 
Laatst bewerkt:
Ah. En nu wil je op korte termijn een 999 kopen. Ga je die 999s bij mad kopen?

Ah, die foto die je laatste poste met de vraag of het een Termi was, is van de fiets van Mad zie ik... En hij heeft het nieuwe type achterbrug.
 
Laatst bewerkt:
Nee want die vind ik te duur (te nieuw/goede staat)
De laatste foto was niet van Mad
 
Laatst bewerkt:
@ diekooi: Ben voorlopig het eerst komende half jaar nog wel met m'n huis bezig, en volgende zomer met m'n tuin en schuur.

@ Giel: Die 3 tientjes vallen ook mee, dan zit je dus echt in het Eifel gebied zelf?
Zonde... Zo'n weekendje hoeft nog geen 200 euro te kosten. En het lucht enorm op om er even tussen uit te zijn. Vooral niet zo lang uit stellen ;)
 
Zonde... Zo'n weekendje hoeft nog geen 200 euro te kosten. En het lucht enorm op om er even tussen uit te zijn. Vooral niet zo lang uit stellen ;)

200 Euro lijkt me erg goedkoop.
En ben natuurlijk de ziektewet ingeraakt dat ik net 2 weken de sleutel had. Dat is inmiddels bijna 3 mnd geleden en ben net weer 2 weken bezig.
Voorlopig gaat er een hoop geld in het huis zitten en vakantie zit er echt niet in!

En volgende zomer m'n tuin opknappen en m'n schuur uitbouwen, en een heftafel kopen voor de motor *O*
 
Voordat alle mooie wegen in de Eifel afgesloten zijn voor motoren :P
Lol, dat hadden we in Belgie met het GS weekend, wij rijden ergens, weg afgesloten, maar was een mooi weggetje en we konden ook niet echt eromheen, dus wij nog wat andere toegangswegen proberen maar die waren ook afgesloten. Uiteindelijk via wat achteraf straatjes e.d. op die weg gekomen, geen hond gezien, bleek die weg over een km of 20 helemaal te zijn afgezet. Ze keken best raar toen we van achter de afzetting aan kwamen rijden _O-
 
200 Euro lijkt me erg goedkoop.
En ben natuurlijk de ziektewet ingeraakt dat ik net 2 weken de sleutel had. Dat is inmiddels bijna 3 mnd geleden en ben net weer 2 weken bezig.
Voorlopig gaat er een hoop geld in het huis zitten en vakantie zit er echt niet in!

En volgende zomer m'n tuin opknappen en m'n schuur uitbouwen, en een heftafel kopen voor de motor *O*
Mwja tis net hoeveel je rijdt eet en drinkt :+ van de zomer konden wij toe met 50 eu per dag, maar dat was op basis van 2 personen, zelf eten koken en kamperen.
 
dus je koopt liever een afgeragd gebakkie? :') moet je vooral met een Duc doen _O-
_O- not this shit again.

Waarom zou een Duc niet goed kunnen werken als je het uiterlijk wat verslonst? Kwam op vakantie een gozer tegen op een 999 die had er al 78k op staan, dat ding leek meer op een ratbike dan een duc, maar liep nog prima.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan