Het grote GSX-F topic deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het enige goede uit engeland is de veerboot van newcastle naar amsterdam!

Hebben we morgen nog een ritje?
Anders gaat ik lekker de eifel in voor een dagje denk ik
 
Check ik ben het nu in elkaar aan het zetten, omdat er niet zoveel mensen komen (denk ik) en de meeste uit zuidelijke richting komen, heb ik een andere route gepakt die wat meer richting het zuiden eindigd

Ik heb de route al vaker gereden, alleen heb ik nog geen Ram-mount dus iemand zal een stukje voor moeten rijden. Vanaf den Hoef tot Gouda zeg maar.

Inclusief een kort stukje off-road. Eventueel kunnen we ook nog een mooi stukje rijden bij Langedijk, maar dat is officieel alleen voor bestemmingsverkeer. Vorige keer waren we wel een groot deel van de dag bezig.

full
 
kijken of het werkt,

maar de grote vraag is natuurlijk. Wie rijden er gezellig mee?

Voor iedereen natuurlijk een vrij bekende route eventueel als het te bekend is kan het ook de andere kant op

full
 
morgen dus 11.00, mooi weer is besteld, soundtrack heb ik ook al klaar staan en een goed moment om het bezoek aan de schoonouders af te zeggen
 
IK ben net weer thuis, van een rondje Zeeland. Ik heb het aardig gehad vandaag redelijk tempo gereden heel de dag en ook weinig gerust.

Morgen lekker een dagje met vrouw en kinderen. Eens met de trapfiets of zo.
 
haha ja krijg al een kale plek op mn hoofd van die duim he..

maar tja rijd mn eerste paar ritjes toch ff met zo min mogelijk mensen, zodat ik me ff flink kan misdragen, heb ff te lang niet gereden dus meot ff los gaan

GSX-r weer helemaal ok?

:W
 
Het enige goede uit engeland is de veerboot van newcastle naar amsterdam!

Hebben we morgen nog een ritje?
Anders gaat ik lekker de eifel in voor een dagje denk ik

Ik ben wel een beetje jaloers; m'n Soes staat bij de spuiter, dus even niet rijden :(

:W
 
Laatst bewerkt:
Check ik ben het nu in elkaar aan het zetten, omdat er niet zoveel mensen komen (denk ik) en de meeste uit zuidelijke richting komen, heb ik een andere route gepakt die wat meer richting het zuiden eindigd

Ik heb de route al vaker gereden, alleen heb ik nog geen Ram-mount dus iemand zal een stukje voor moeten rijden. Vanaf den Hoef tot Gouda zeg maar.

Inclusief een kort stukje off-road. Eventueel kunnen we ook nog een mooi stukje rijden bij Langedijk, maar dat is officieel alleen voor bestemmingsverkeer. Vorige keer waren we wel een groot deel van de dag bezig.

[afbeelding]


Leuk je route loopt weer hier kort langs op 100 meter van mijn huis. Zullen jullie wel even toeteren. *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
ik zal m'n gas even open trekken. Denk dat we met z'n drieen zijn -O-
Eerst zou de route richting Purmarend gaan omdat jij waarschijnlijk ook al alle routes rond Gouda kent. Dus nu was de kans om het weer te rijden. Wel 1 van m'n favo routes


Maarja kunnen we wat makkelijker doorrijden *O*
 
ik zal m'n gas even open trekken. Denk dat we met z'n drieen zijn -O-
Eerst zou de route richting Purmarend gaan omdat jij waarschijnlijk ook al alle routes rond Gouda kent. Dus nu was de kans om het weer te rijden. Wel 1 van m'n favo routes


Maarja kunnen we wat makkelijker doorrijden *O*

Ik zal je volgend jaar nog eens meenemen hier de polder in. Dan doen we nog wat dijkjes.

IK weet hier best nog wat leuke stukken te verzinnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan