Suzuki SV650 2004 onderdelen, bijna alles 5 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verzendkosten bedragen 6,75. Dus voor in totaal 11,75 euro heb je de handgreep thuis. Heel goedkoop dus. Bij de dealer vragen ze veel meer, en waarschijnlijk ongespoten.

Goedkoper vind je ze zeker niet.
 
Heb je nog stuurgewichten en de linker schetsplaat (schakelpedaalzijde) liggen toevallig? Daar heb ik wel interesse in namelijk.
 
Heb je nog stuurgewichten en de linker schetsplaat (schakelpedaalzijde) liggen toevallig? Daar heb ik wel interesse in namelijk.
Schetsplaatje moet ik wel hebben, zag volgensmij ook nog een stuurgewichtje liggen, dus ik kijk nog even voor de zekerheid voor je.
 
Heb je toevallig nog de knipperlichten achter en knipperlichten voor? Laat maar weten!
T.imothy@hotmail.com
 
Heb je toevallig nog de knipperlichten achter en knipperlichten voor? Laat maar weten!
T.imothy@hotmail.com
Mail sturen lukt helaas niet. Geeft een foutmelding aan.

Ik heb nog een setje knipperlichten voor de achterkant.
Zijn nog helemaal nieuw. Voor 10 euro mag je ze overnemen.
Helaas heb ik geen setje voor de voorkant meer.

Groetjes, Erwin
 
is de handgreep zonder krassen etc? dan kan je me mailen voor verdere informatie dan wil ik hem wel hebben
 
is de handgreep zonder krassen etc? dan kan je me mailen voor verdere informatie dan wil ik hem wel hebben
De handgreep is inderdaad zonder krasjes. De motor is gelijk van de fabriek af omgebouwd naar circuit-motor, daardoor zijn de onderdelen nog nieuw en zonder krasjes.

Ik kan je helaas niet mailen, want ik zie je email-adres niet. Kun je mij misschien mailen?

vogele@online.nl


Groetjes, Erwin
 
Laatst bewerkt:
Ja snap ik. Mocht je nog iets weten laat me maar weten!

Nog interesse in een subframe. Voor een klein prijsje mag die wel weg.
Heb hem gekocht maar niet nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan