Algemeen TT Assen verzameltopic

ziet er goed uit joris.

herken ik daar dezelfde vitrine die ik ook heb ? ikea.
 
mijn 2 vaantjes.
full
 
TT badges.
full


die van 1999 en 2001 heb ik dubbel dus die zijn teruil voor andere TT assen badges.
 
Laatst bewerkt:
ja riderick TT assen toegangskaarten verzamel ik ook. hier mijn oudsten.
 
Laatst bewerkt:
hier dus.
full


dus mocht er nog iemand oude TT toegangskaarten over hebben opsturen naar mij mag altijd :Y
 
Laatst bewerkt:
aardige prijsverschillen tov 1936 :+

ja dat is in heel wat jaren best wel omhoog gegaan. die van 1936 paar jaar terug op MP voor een paar euro's kunnen kopen.
deze van 1938 stond vorigjaar op e-bay maar ging aan mij voor bij [te duur en ook niet meer geldig ;) ]

full


2 jaar later en de helft duurder :Y

en zo als je ziet was vroeger de TT ook wel in juli in plaats van wat bijna iedereen denkt dat het altijd in de laatste wekend van juni was.
 
Laatst bewerkt:
Tegeltje nog niet kunnen vinden bij mijn ouders, moet wel ergens liggen aldus pa.

Toen ik anderhalf jaar geleden uit huis ging heeel veel TT spul weggegooid... Van stickers, tot programma's tot kaartjes etc.

Zonde voor de heren hier... -O-
 
Goed om te zien dat het verzamelen hier niet stil ligt! :)

Ikzelf wacht op het moment op wat spulletjes uit Duitsland en Tsjechië. Heb me besloten dat ik me niet alleen maar op de TT wil richten en heb zodoende ook wat spulletjes van de Grosse Preis der DDR gevonden. Zodra ik het binnen heb, zal ik er foto's van posten! :)
 
Heb even een klein beetje gezocht in mijn tijdschriften mappen.
Ik ben ruimte nodig en ga tijdschriften weg doen...
Voor de liefhebber:

Heb o.a. een programma van de TT van:
- 1982
- 1999
- 2000
- 2001
- 2005

Daarnaast heel veel programma boekjes van (inter)nationale races op Assen.
En Superbike programma boeken.

En heeeel veeel Moto73's....

Edit: Zal nog even verder kijken, wat ik nog heb hier
Als er belangstelling voor is, dan hoor ik het wel ;)
 
Laatst bewerkt:
Heb even een klein beetje gezocht in mijn tijdschriften mappen.
Ik ben ruimte nodig en ga tijdschriften weg doen...
Voor de liefhebber:

Heb o.a. een programma van de TT van:
- 1982
- 1999
- 2000
- 2001
- 2005

Daarnaast heel veel programma boekjes van (inter)nationale races op Assen.
En Superbike programma boeken.

En heeeel veeel Moto73's....

Edit: Zal nog even verder kijken, wat ik nog heb hier
Als er belangstelling voor is, dan hoor ik het wel ;)

altijd intrese natuurlijk .
het moet niet bij het oud papier gaan natuurlijk.
ik zal je mijn mail adres doen.

groeten vox88000.
 
Robert, interesse is er altijd natuurlijk! :) Mijn email had je al geloof ik, klopt dat? :)

Vandaag is mijn vaantje uit de voormalige DDR binnengekomen. Ondanks het feit dat het dus eigenlijk niets met de TT te maken heeft, wil ik hem jullie toch niet onthouden:

DSC_0812.jpg


DSC_0813.jpg
 
@Vox,

Heb je dit boek misschien ook al?

100_0504.jpg

100_0505.jpg


Hier heb ik nog een paar dingen van mijn zijspan verzameling wat over de TT Assen gaat.

100_0510.jpg

100_0507.jpg

100_0506.jpg
 
hallo Lieuwe.

ja dat boekje heb ik al . die pocket ook daar van heb ik de 1e en 2e druk.
full


maar heb jij dat glas ook dubbel ? ik heb die afdruk alleen op een borelglaasje.
 
Laatst bewerkt:
He Vox, dat glas heb ik helaas voor jou niet dubbel. Ik heb hem jaren geleden eens gevonden op een rommelmarkt en ben hem sindsdien nog nooit weer tegengekomen.
Zelf verzamel ik zijspan modellen en alles waar een zijspan opstaat.
Vind wat jij over de TT Assen hebt ook een leuke verzameling :}
 
lieuwe . waar in gods naam licht .........nd? en dat glas dat je hebt is zeer waarchijnlijk van 1955. de 2 ss van assen hebben de vorm van 55 .1955 was ook weer de nieuwe baan.
 
Laatst bewerkt:
hee lieuwe. ik denk dat ik het weet. dan woon je dus ook automaties in hoogemeer? _O-

vaak als ik naar mijn zus ging/ ga in stootshorn zag ik op de noordbroeksterstraat ook een gl1000 met span staan . is dat dan toevalig die van jou? [of zit ik er helemaal naast ]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan