Supermoto wielen XR600 / DRZ400

Status
Niet open voor verdere reacties.

Makrolon

MF veteraan
5 aug 2008
19.499
44
Apeldoorn
Te koop! Supermotard velgen plug en play voor een XR600 met schijfrem achter. Compleet met remmerij (4 zuiger klauw, 16 mm pomp en stalen leiding) en valdoppen voor de vooras.


Voor de velgen heb ik nieuwe bussen laten draaien. En nieuwe lagers in het voorwiel.
Er zit een brembo goldline 4 zuiger klauw bij die zn werk doet op de 300 mm schijf. De rempomp is een 16 mm brembo van een ducati. Hier zit een stalen remleiding tussen, dit remt keihard met veel gevoel.

Ook heb ik valdoppen op de vooras gemaakt om je velgen en voorvork te beschermen bij een val. Deze krijg je er ook bij.De banden zijn nog goed, voor nog zo'n 3 mm en achter 4. De achterschijf en tandwiel welke in goede staat zijn zitten er ook bij.

De set is compleet plug en play voor een xr600. Maar ook pas te maken voor andere motoren. (naven zijn van drz400 dus dat zou vrij makkelijk moeten passen, voor informatie over de asmaten e.d. even mailen)

Eventueel opsturen is bespreekbaar.

MF vraagprijs is 750 euro voor alles.

20012009029.jpg


20012009034.jpg
 
Laatst bewerkt:
Prijs kan wel iets omlaag nog natuurlijk, maar als ik jou zo hoor denk ik dat we niet genoeg bij elkaar gaan komen :P

Thnx voor de kick!
 
hey makrolon, zeer mooie velgen!! Ik heb wel interesse, maar zit nog even met een cashflow uitdaging...

ps: moet ik dat pennetje nog opsturen? of hoeft dat niet meer nu deze brommert weg gaat...
 
Te koop! Supermotard velgen plug en play voor een XR600 met schijfrem achter. Compleet met remmerij (4 zuiger klauw, 16 mm pomp en stalen leiding) en valdoppen voor de vooras.


Voor de velgen heb ik nieuwe bussen laten draaien. En nieuwe lagers in het voorwiel.
Er zit een brembo goldline 4 zuiger klauw bij die zn werk doet op de 300 mm schijf. De rempomp is een 16 mm brembo van een ducati. Hier zit een stalen remleiding tussen, dit remt keihard met veel gevoel.

Ook heb ik valdoppen op de vooras gemaakt om je velgen en voorvork te beschermen bij een val. Deze krijg je er ook bij.De banden zijn nog goed, voor nog zo'n 3 mm en achter 4. De achterschijf en tandwiel welke in goede staat zijn zitten er ook bij.

De set is compleet plug en play voor een xr600. Maar ook pas te maken voor andere motoren. (naven zijn van drz400 dus dat zou vrij makkelijk moeten passen, voor informatie over de asmaten e.d. even mailen)

Eventueel opsturen is bespreekbaar.

MF vraagprijs is 750 euro voor alles.

[afbeelding]

[afbeelding]



Hallo,

Wat bedoeld men met "naven zijn van drz400 dus dat zou vrij makkelijk moeten passen"
Pasen de velgen op een DRZ ?

mvg.
 
Jep die passen!



Helaas is de advertentie al vrij oud, dus helaas (voor jou) zijn de velgen al een tijdje weg. ;P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan