ZX-6R 1999 tank groen

Schumi123

Die hard MF'er
1 jun 2007
441
0
Spanbroek
zie foto. Verkeerd in een nette staat, alleen een kleine deuk aan de linkerzijde. Ter hoogte van de clipon en veroorzaakt door de clipon

full
 
Laatst bewerkt:
Bij deze, sorry voor de vertraging. Het zijn trouwens 2 deuken. Anders dan ik mij meende te herinneren.
full
 
hm ok. ja wat het is in mijn tank zit ook een deuk, 1 flink ei zeg maar, en ik dacht als deze een klein deukje heeft is het de moeite waard. maar als ik het zo zie maakt het niet veel uit.

toch bedankt voor de moeite! :)

en ik ben trouwens hard op zoek naar een top en rechterzijkuip van deze zelfde motor, heb jij die nog liggen of ken je iemand?
 
Je kan overwegen de deuk er uit te laten halen. Je hebt van die apparaten, waarvan ze de tip dan vast lijmen aan de tank. Vooral met dit soort deuken zou dat goed mogelijk moeten zijn. Mocht de deuk onder een sticker zitten. Kan de sticker bij de plaatselijke dealer nieuw worden besteld. Ben je voor rond de 100 euro klaar. Met sticker misschien een paar tientjes duurder.

Ik zelf had echter voor 150 euro een tank van ebay gehaald. Maar die staan er lang niet altijd. Zeg maar bijna nooit, dus goed in de gaten houden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan