te koop gefreesde radiale rempomp 19x20 spiegler magura

hans zx 10

MF veteraan
Donateur
19 jun 2005
8.566
2.433
rotterdam
Wegens aanschaf brembo koppelingspomp en nog aan te schaffen brembo rempomp verkoop ik voor mijn maat deze in nieuwstaat verkerende gefreesde radiale rempomp van spiegler.
Tevens een reserve hendel cnc !!!
Deze pomp is het zelfde als de pomp van PVM.Nieuwprijs 499 euro.
Nu voor 200 euro vaste prijs.
Voor verdere info of reactie: o.muus@upcmail.nl




full
 
Laatst bewerkt:
Grappig dat Magura ook voor motorfietsen rempompen maakt.
Heb het ook op mijn mountainbike zitten( wel iets lichter uitgevoerd :) )

tevens kickje..
Magura maakte al lang rempompen, voor je die überhaupt ook maar nodig had op je mountainbike :')
 
ik ben al enige tijd op zoek naar een revisie kit voor deze magura rempompen maar iemand enig idee waar ik deze kan krijgen? Ik heb me al rot gezocht zonder enig resultaat.

Iemand een idee aub?
 
ik weet nog wel een reserve magura pomp voor je, mag je overnem,en voor 250 euro :P


is geen antwoord op mijn vraag hé ;-)
Ik heb er trouwens al 4....en 5de hoef ik niet want heb op 22september door een pomp doorgeduwd met als gevolg geen rem meer en tegen 200+ van mijn moto moeten afspringen of had dit niet meer kunnen schrijven.

Dus graag een adresje met revisiekits voor deze pompen ;-)
 
is geen antwoord op mijn vraag hé ;-)
Ik heb er trouwens al 4....en 5de hoef ik niet want heb op 22september door een pomp doorgeduwd met als gevolg geen rem meer en tegen 200+ van mijn moto moeten afspringen of had dit niet meer kunnen schrijven.

Dus graag een adresje met revisiekits voor deze pompen ;-)
:o Gebeurt dat vaker bij rempompen?
 
:o Gebeurt dat vaker bij rempompen?


awel het is de eerste keer in mijn race carriere dat ik het mee maak en eerlijk gezegd wens ik het mijn grootste vijand nog niet toe. Op circuit rem je echt tot op de laatse meter en als je dan knijpt en er gebeurt totaal niets.....de rest moet ik niet uitleggen denk ik hé ;-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan