gsx-r750 in onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

eas

Die hard MF'er
29 jul 2006
985
209
krommenie
de gsx gaat uit elkaar , alles is te koop behalve de voorvork en de wielen
dus frame met kenteken , blok , carb , uitlaat systeem , etc
006hd.jpg

mooi uitlaat systeem 4-2-2 van een 1100
008ozq.jpg

tank is deukvrij , en verder het bekende polyester werk ...

Minpunten:
- Oliekoeler niet orgineel. Zit een rechte van een 1100 op, deze is beschadigd maar dicht.

- Kuipdelen hier en daar gehavend

Pluspunten:
- Starten en lopen.
- RVS 4 in 2 van een 1100 met dempers. (in nieuwstaat)
- Frame etc. schadevrij
- Nette tank, ook schadevrij.
- Electrisch gewoon in orde, niet in de draadboom geknipt e.d.


Motor loopt redelijk netjes na montage nieuwe accu (heeft ruim 2 jaar stil gestaan) Kleppen zijn te horen, wellicht is stellen een goed plan.

Verdient een onderhoudsbeurtje, nieuwe olie en filters.
 
Laatst bewerkt:
hier nog wat foto's van de koopwaar
002zb.jpg

zijkappen
007qu.jpg

onderkant kuip
012oon.jpg

bovenkant kuip ...
011wfc.jpg

koplamp
016xrk.jpg
 
hebt ge ook een beetje een richtprijs?
zou een beetje handig zijn :Y

wel doodzonde, een bike kopen alleen voor de voorvork en velgen.. -O- een rasechte dothead oliekoeler....worden steeds schaarser ... :') .had je een watergekoelde model moeten nemen, kreeg je nog es de 5,5 velg ipv de smalle 4,5 + USD :Y ;)
 
Laatst bewerkt:
hebt ge ook een beetje een richtprijs?
zou een beetje handig zijn :Y

wel doodzonde, een bike kopen alleen voor de voorvork en velgen.. -O- een rasechte dothead oliekoeler....worden steeds schaarser ... :') .had je een watergekoelde model moeten nemen, kreeg je nog es de 5,5 velg ipv de smalle 4,5 + USD :Y ;)


hey , olieman ;)

Ik denk dat TS BEWUST deze ''donorfiets'' heeft gekocht om er zeker van te zijn dat ie z'n ''restdelen'' ook nog aan de man kan brengen :Y :Y

met een W..........................


enne , er zijn nog wel 750 Dotheads te vinden hoor :Y :Y


succes EAS *D
 
:W F-H
tja ik zou ook nooit een W nemen :X

stom vraagje misschien maar, wat vraag je voor de hele motor zonder datgene wat je gaat gebruiken?
 
Laatst bewerkt:
:W F-H
tja ik zou ook nooit een W nemen :X

stom vraagje misschien maar, wat vraag je voor de hele motor zonder datgene wat je gaat gebruiken?


uh ...... vrpr ... 575 € .. or make me an over a can't revuse :Y
 
Laatst bewerkt:
O-) oliekoelers zijn de ijzersterke blokken, hebben niet overtollig materiaal aan iets wat basisch moet zijn....
:+

maar ieder zijn ding, oliekoelers zijn mijn hobby dus doe (n) ik (wij) er soms nogal....arrogant over ;) _O-
niets mis met een W, heb je altijd water bij de hand :+ ;) en trekt natuurlijk altijd als een waterbuffel :+

maaruh het gaat om de verkoop van de motor...en benne altijd welkom op het oldskool suzuki topic :Y ongeacht W of oliekoeler natuurlijk.

tis wel een mooi prijsje, ik zal er over nadenken (maw nog in de verkoop :Y )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan