Akrapovic Hexagonal NIEUW

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ninjaturtle

MF veteraan
28 nov 2005
5.963
1.045
Alkmaar
Bij deze te koop, mijn Akrapovic Hexagonal :9~ .

De demper heb ik nieuw gekocht en moest op mijn ZX10R. Echterrrrr, ik ben onderuit gegaan met motor en heb geld nodig voor wat reparaties. "Gelukkig" ben ik gevallen met mijn standaard demper en is deze Akra nog helemaal nieuw.

Wat moet ik nog meer zeggen. Demper is gewoon ongebruikt en ligt nu stof te happen (zie stofzuiger op foto 2 _O- ). Wat er bij zit is een carbon uitlaatbeugel, twee Akra veren en de demper. Demper heeft een e keur. Als je een linkpipe hebt met een diameter van 52 mm kan je deze demper er zo overheen schuiven.

Vraagprijs vind ik lastig. Nieuwprijs is dik 500,- dus kom niet met onzinbiedingen.

De foto's zijn gemaakt met een telefoon in het donker. Kwaliteit is dus niet geweldig ... maar de Akra wel, haha.

full

full

full
 
Hee wat doe je nu, ook al gevallen -O-. Das mooi balen. Suc6 met oplappen. vind dit persoonlijk de mooiste uitlaat die er is. Geen centen voor, maar zie deze reactie maar als kickje :)

Gr Falierke
 
Laatst bewerkt:
Bied je 200,00 voor de akra

Ik weet dat ik er een beetje zelf om vraag aangezien ik geen vraagprijs heb neergezet ... maar om nog minder dan 40% van de nieuwprijs te bieden is in mijn ogen een onzinbieding ;).

Hee wat doe je nu, ook al gevallen -O-. Das mooi balen. Suc6 met oplappen. vind dit persoonlijk de mooiste uitlaat die er is. Geen centen voor, maar zie deze reactie maar als kickje :)

Gr Falierke
Staat ook in "ons deel" van het forum hoor. Voorband is weggeschoten, motor is over de linkerkant gegleden. Jou ex uitlaat is dus nog onbeschadigd *O* de rest echter niet -O- .

50 voor de dyson :+
Verkocht :Y . Verzendkosten zijn 150,-. Geen probleem toch _O- .

150 incl verzenden ;)
Ha, door de verzendkosten te betalen heb je mij overtuigd ... :P


Krijg net een mailtje waardoor ik ben gaan twijfelen over de verkoop. Nog maar een dagje over nadenken of ik hem nog echt kwijt wil.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan