Algemeen TT Assen verzameltopic

Dat klopt Tjeerd dat ik in de buurt van Hoogemeer woon.
Het span op de Noordbroekstersraat is als ik het goed heb een K3, en nee daar woon ik dus niet, ik woon meer in het centrum.
Even weer ontopic: als je belang hebt bij motorbladen met artikels over de TT van Assen,
ik heb van het weekblad Motor de jaren 1974 tot 1980 en van Moto 73 de jaren 1975 tot 1994. Je mag als je wilt de nummers over de TT wel komen halen.
 
high lake and juice sand... :')


OT:

Geweldig om te zien dit. :}
Wat ik mij bij het zien van dat kaartje uit 1936 dan alleen afvraag, wat bezielt diegene om z'n kaartje te bewaren? :?
 
Dat klopt Tjeerd dat ik in de buurt van Hoogemeer woon.
Het span op de Noordbroekstersraat is als ik het goed heb een K3, en nee daar woon ik dus niet, ik woon meer in het centrum.
Even weer ontopic: als je belang hebt bij motorbladen met artikels over de TT van Assen,
ik heb van het weekblad Motor de jaren 1974 tot 1980 en van Moto 73 de jaren 1975 tot 1994. Je mag als je wilt de nummers over de TT wel komen halen.

oke dus een k3. was ook wel een wilde gok .ik zag daar dus altijd wel een blauwe GL span .maar onder een afdekzijl.[ik heb jaren een bauwe GL1100 gehad dus zie je ]

bedankt voor het aanbod daar ga ik graag op in. zou je mij dan FF een mail willen doen?
---------------net.nl groeten Tjeerd.
 
Laatst bewerkt:
high lake and juice sand... :')


OT:

Geweldig om te zien dit. :}
Wat ik mij bij het zien van dat kaartje uit 1936 dan alleen afvraag, wat bezielt diegene om z'n kaartje te bewaren? :?

heb ik ook wel even aangedacht . maar als ze dat niet hadden gedaan had ik hem nu niet :N
 
Laatst bewerkt:
mijn TT assen glazen.
full
 
Deze krant gaven ze uit ook in 2001 als ik me niet vergis, ik ben toen ook nog in het museum wezen kijken. Prachtig er was op een grasveld voor het museum ook nog iets van Riders for Health.
Heb daar nog wat hantekeningen gescoord van o.a. Leon Haslam Olivier Jaques en nog wat van die gasten.
full
 
ja klopt. stond toen in het nieuwsblad. [mooi ingelijst moet ik nog steets eens doen]2001 expo naam brulende motoren en bruisend bier.
 
Wederom geen item dat iets met de TT van doen heeft, maar wel met de motorsport:

Deze speld komt uit 1965 Tsjechië, Brno.

DSC_0817.jpg


Kort stukje geschiedenis achter deze pin:

This is a terrific pin badge made in 1965 and very significant as this 1965 FIM MotoGP was the very first time Czechoslovakia was granted a FIM Grand Prix. It took the form of a 13.9km road race. The pin badge is in excellent condition, featuring the FIM logo above the text 'MS Brno 1965'. MS in Czech is 'Mistrostvi Svet', literally 'Master (of the) World' but translated means World championships.

*D
 
Terug
Bovenaan Onderaan