Laser X-treme uitlaat demper compleet zx6r 05/06

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomhoek

Rookie
14 mei 2007
27
0
Schipluiden
Te koop aangeboden.

complete 'Laser X-treme' uitlaat demper voor een Kawasaki Zx6r 2005/2006.
Voorzien van een E-keur, dus legaal in Nederland en Duitsland.
Te koop ivm veranderen van uitlaat demper.

Zoals op de foto's te zien, erg netjes bijgehouden.
Heeft 3 jaar onder dezelfde motor gezeten.

De nieuwprijs van deze uitlaat is rond de 800 euro.
Mijn vraagprijs 350 euro.
Uitlaat moet weg!

Tel.nr 06-23914604

laser%201.jpg

laser%202.jpg

laser%203.jpg
 
Laatst bewerkt:
De kenteken plaat houder, lever je die er ook bij?
En wat weegt het totaal eigenlijk, is het te verzenden?
 
Laatst bewerkt:
De kentekenplaat houder hoort erbij met de knipperlichten erop en zit bij de prijs inbegrepen. Het gewicht weet ik niet, helaas heb ik geen weegschaal in huis. Ik zal het zsm ergens wegen!
En verzenden moet denk ik wel lukken.
 
Laatst bewerkt:
De eventuele verzendkosten zijn voor mijn rekening.

Ehmm, soorten db-killers?
Schijnt er al in te zitten aan het geluid te merken, verder zou ik niet durven zeggen of er nog een soort db-killer verkrijgbaar is of welke soort erin zit.
Het verschil tussen Honda CBR-600rr 2003 met laser x-treme en de kawa zx6r 2006 met laser x-treme blehrt de honda toch veel meer.
Zo technisch ben ik helaas niet op dit gebied.
 
Sinds dat ik de motor heb gekocht ben ik niet zo tevreden met de looks van de uitlaat.
De demper is op zich erg netjes en het geluid is erg mooi, maar ik vind hem niet bij mijn motor passen. Kwestie van smaak, mijn vriendin bijvoorbeeld vind het jammer dat ik hem weg doe.
Ik ben dus gewoon opzoek naar een andere demper. En het liefst eentje die aan de zijkant komt te hangen.
 
De eventuele verzendkosten zijn voor mijn rekening.

Ehmm, soorten db-killers?
Schijnt er al in te zitten aan het geluid te merken, verder zou ik niet durven zeggen of er nog een soort db-killer verkrijgbaar is of welke soort erin zit.
Het verschil tussen Honda CBR-600rr 2003 met laser x-treme en de kawa zx6r 2006 met laser x-treme blehrt de honda toch veel meer.
Zo technisch ben ik helaas niet op dit gebied.

Dan zouden dus de stille killers erin zitten.
Je heb namelijk 2 soorten killers erbij.

deze

1_legitim2.jpg


En een soort van ring die er tussen moet doen. Ik kan er zo geen foto van vinden.
Een stille en sport insert.
Als jij zegt dat deze stiller is dan die bij de CBR dan denk ik dat jij de stille killers erin heb zitten.


Hier kun je ook ongeveer het idee zien van de 2 inserts.

images
 
Sinds dat ik de motor heb gekocht ben ik niet zo tevreden met de looks van de uitlaat.
De demper is op zich erg netjes en het geluid is erg mooi, maar ik vind hem niet bij mijn motor passen. Kwestie van smaak, mijn vriendin bijvoorbeeld vind het jammer dat ik hem weg doe.
Ik ben dus gewoon opzoek naar een andere demper. En het liefst eentje die aan de zijkant komt te hangen.

Mijn ex vond die laser ook heel mooi onder die van haar.
En ik vond het het niet echt wat. :N

Kwa looks.

Ik heb zelf een bodis onder mijn motor.

scaled.php


dscn0717u.jpg
 
Ik vind de prijs wel wat aan de hoge kant, een akrapovic heb je al voor € 569 euro.
Voor €300 zou ik wel geïntresseerd zijn.
 
300 euro is te weinig. Ik zou nog wat kunnen onderhandelen wat de prijs betreft maar dat liever via email oid. (tomhoek2 at hotmail dot com)
400 euro is hij zeker wel waard. Voor iets minder dan 800 euro heb je een nieuwe Laser xtreme.
De Akrapovic kan je niet gaan vergelijken met deze uitlaat.
Andere uitlaten van dit type worden ook voor rond de 400 euro op internet aangeboden.
En met een Akrapovic demper rijden er al teveel rond. Daar krijg je voor die prijs dacht ik ook geen link-pijp bij, alleen de achterdemper. Vandaar misschien de lagere nieuwprijs.
 
Laatst bewerkt:
Skyking, als ik je een persoonlijk bericht of email kon sturen zou ik misschien nog wel op je eerdere bod in willen gaan...
Stuur me maar een email...
tomhoek2 at hotmail dot com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan