TK: rem- en koppelingshendel pazzo imitatie voor Honda

Syfodias

MF'er
16 apr 2009
180
0
Den Haag
Te koop: een lange rem hendel en een korte koppelingshendel. Beide in het zwart met zilveren versteller. Het zijn CNC aluminium hendels, het gaat om een Pazzo imitatie. Type F-33-B/S-L en C-33-B/S-S past dus op de volgende modellen:

CBR600RR '07-'10
CBR1000RR '08-'10
CB1000R '08-'10

Hendels zijn door mij maar kort gebruikt, dus nog in nieuwstaat!

Voor EURO 70,- zijn ze van jouw en verzend ik ze binnen NL!



 
Laatst bewerkt:
remhendel is een lange, koppeling een korte. Zoals je ziet zit het moment van de hendel bij de koppeling veel dichter op het handvat dan aan de andere kant. Dat is dus om de symmetrie te behouden op de CB1000R. De originele remhendel is ook een fractie langer dan de koppelingshendel.
 
Laatst bewerkt:
Los verkopen kan ook.....iemand interesse in een rem hendel? Of een koppelingshendel wellicht? :-)
 


extra fotootje erbij.......

Zijn mooie hendels zoals je ziet, het model is een exacte kopie van een pazzo hendel.
 
Syfodias,

de uitleg van de symmetrie is mij helemaal helder, maar is er qua uiterlijk dan zoveel verschil als je twee dezelfde op het stuur ziet?! :S

Heb je misschien daar een fotootje van?!
 
Laatst bewerkt:
Hier een foto van een lange hendel, je kan duidelijk zien dat de hendel buiten het stuur uitsteekt en niet in verhouding is met de andere kant.

 
Hier een foto van een lange hendel, je kan duidelijk zien dat de hendel buiten het stuur uitsteekt en niet in verhouding is met de andere kant.

Ik heb er nu volledig beeld en geluid bij, wist niet eens dat dat wat ging uitmaken! Ik zal er eens over nadenken, zit een beetje te dubben over het koppelen met die korte hevel.. Mocht ik echt interesse hebben dan hoor/lees je het wel.

Thnx voor de info/foto's
 
@ SouthernPetuhr

ik was in het begin ook sceptisch over koppelen met een korte hendel. Echter is het mij enorm goed bevallen. Los van het feit dat de koppeling van de CB1000R al met een vinger in te knijpen is, gaat het met de korte hevel heel relaxed! denk er maar eens over na, ik hoor het wel......
 
gisteren 2 van deze hendels nieuw gekocht in een ebay store in china 55 euro incl verzenkosten deze verkopen ze voor alle motor modellen
 
gisteren 2 van deze hendels nieuw gekocht in een ebay store in china 55 euro incl verzenkosten deze verkopen ze voor alle motor modellen

Dan denk ik dat deze hendels van een iets andere kwaliteit zijn, ik heb er beduidend meer voor betaald dan 55 euro of zelfs 70 euro aangezien ik er geen geld op verdien door ze hier te verkopen.

groet,
 
Terug
Bovenaan Onderaan