Originele uitlaat zx6r 636 2003-2004

BuuSie

MF veteraan
28 jan 2008
4.860
0
Assen
Hallo,

Ik heb een originele uitlaat voor de zx6r uit 2003/4 liggen. Ik heb de uitlaat zelf ook tweedehands gekocht van een mede forummer. De reden van aankoop was om deze te gaan monteren bij grootschalige motorevenement of met circuit gebruik. Echter heb ik vrij kort na de aankoop een akra uitlaat gekocht met e-keur en db killer. Door deze aankoop is de originele uitlaat overbodig en maak ik er liever iemand anders blij mee.

De uitlaat verkeerd in prima gebruikte (kan een poetsbeurtje gebruiken) staat en is nog goed voor vele km's. Ik heb de uitlaat zelf voor 100 euro excl. verzendkosten gekocht en ik wil dit er graag voor weer hebben.

Zit momenteel een op maat geknipte pakking bij, deze is wat lastig met monteren dus voor het beste gebruik moet er nog wel even een originele pakking aangeschaft worden. Deze kosten tussen de 10 en 20 euro maar waren hier in de buurt niet op voorraad.

Dus vaste prijs 100,- euro excl. verzenden. Nu € 75,- excl verzenden. € 80,- incl. verzenden!!

398826755.jpg

398826741.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ook weer even onder de aandacht! Uitlaat ligt mij in de weg en mag nu weg voor € 75,-!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan