3delige kofferset Suzuki GS500

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michiel-1986

MF'er
18 sep 2008
189
0
Zoetermeer
Bij deze staat de kofferset te koop voor een Suzuki GS500.

Naar mijn weten moet deze set passen op de GS500's van 1989 tot 2002, ik had hem zitten op een GS500 uit 1991. Ik heb altijd met maar 1 koffer gereden, net als de vorige eigenaar.

De sleutel voor het openen van de koffer is de zelfde die je gebruikt voor het verwijderen van de koffers van het frame.

Ik zou er graag €250 voor willen ontvangen aangezien de koffers zeer netjes zijn, uiteraard wel enkele gebruikskrasjes.

Eventueel ook te koop inclusief motor: Suzuki GS500 inclusief kofferset


GS15.jpg

GS14.jpg
GS9.jpg

GS8.jpg
 
Laatst bewerkt:
zijn ze nog steeds te koop?
Zag ze laatst ook op marktplaats staan vor 175 euro voor de hele set, maar ik kan de advertentie niet meer terug vinden.

Misschien dat ie verlopen was en verwijderd was door marktplaats maarja wist het niet zeker.

Dus ik ben benieuwd of ie nog te koop is.
 
Sorry heb de PM idd gelezen maar stap er voorlopig even van af, geld is atm beetje schaars..
 
Nog iemand interesse in een mooie kofferset?


Via Facebook nam ene Bart contact met mij op. Helaas reageert hij niet op mijn reply via Facebook... Bart, als je dit leest: Check je FB berichtenbox eens !!!
 
Dag Waterrat92,

Volgens mij niet. Ik kijk er morgen even naar. Wat voor een helm heb je? Ik kan een systeem en een integraal helm proberen.
 
Excuus dat het was langer duurde dan allicht verwacht, maar een C3 past niet in de koffers.

Ik denk dat er dan geen systeemhelm is die hier in past.
 
Ik wil best wel een keer langs komen om even te kijken.
Als dat goed is kan je me bereiken via mail: michaelkardolus@hotmail.com voor een afspraak.

Groeten, Michael
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan