4 in 1 uitlaat Honda Bol d'Or

Pedroso

MF veteraan
16 jun 2006
1.614
0
Amersfoort
Mocht je een 4 in 1 zoeken voor je CB 750, CB 900 of CB 1100 F Boldor, ik heb een Lenhardt und Wagner 4 in 1 gekocht op Ebay Duitsland voor een toekomstig race project.
Dat race project komt er ook, maar dat wordt op basis van een Suzuki GS 1000. De 4 in 1 gaat daarom weer in de verkoop.

Ik ga de uitlaat morgen ophalen en pik op de terugweg de net gekochte GS 1000 op.

Een voorbeeld foto van een L & W (slechts een voorbeeld, dus niet de uitlaat die ik heb gekocht) vind je hier. De uitlaat die ik heb gekocht zal er wel niet zo fraai uitzien en een spuitbeurtje met VHT kunnen gebruiken.

Ruilen voor een 4 in 1 van een GS 1000 kan natuurlijk ook.

Ik zal morgen foto's maken en plaatsen van de uitlaat.

Peter
 
Laatst bewerkt:
Is slechts een voorbeeld van het model/type uitlaat. Hoe mijn exemplaar eruit ziet weet ik morgen pas.

Prijs (afhankelijk van de staat waarin de uitlaat zich bevindt) zal zo'n € 75,- worden.
 
Mooie pijp, maken die veel herrie?

Nee, deze staan erom bekend dat zij relatief weinig geluid produceren.

Deze uitlaat blijft voorlopig helemaal stil. Stond vanochtend om 11.00 uur bij de Duitse verkoper aan de deur (keurig op tijd volgens afspraak!), niemand thuis :(

Hij kan die uitlaat in zijn k*#!%t steken.

Moest gelukkig bij hem in de buurt in Limburg zijn om een GS 1000 op te halen, anders was het een ritje voor nop geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan