Dit onderwerp is gesloten.

quote:Medic-XX schreef op 23 oktober 2011 @ 19:37:
Dat is zeker frustrerend. Zou ff niet weten hoe en wat heb geen wph meer. Balen man
quote:Baksteen schreef op 23 oktober 2011 @ 19:43:
[...]
T fijne is dat ik inmiddels via meerdere wegen meerdere linkjes heb gekregen voor meerdere WPH's. Dank daarvoor !!
Maar hoe dan ook... werken die allemaal door t merkteken op de pulsgenerator en t merkteken op t coverhuis gelijk te zetten. Geen merkteken is niet iets wat in een van de WPH's voorkomt.
quote:Baksteen schreef op 23 oktober 2011 @ 19:43:
[...]
T fijne is dat ik inmiddels via meerdere wegen meerdere linkjes heb gekregen voor meerdere WPH's. Dank daarvoor !!
Maar hoe dan ook... werken die allemaal door t merkteken op de pulsgenerator en t merkteken op t coverhuis gelijk te zetten. Geen merkteken is niet iets wat in een van de WPH's voorkomt.

quote:LePensZeur schreef op 23 oktober 2011 @ 20:55:
[...]
ik heb alleen even snel gekeken hoor maar volgens mij zeg je zelf de oplossing al.
[afbeelding]
Dus geen T op de rotor zelf...
hmm, heb het idee iig dat hetgene waar de T op moet staan bovenop je ontstekingsrotor zit.dat hij dus al wat verder uit elkaar ligt.
succes, groeten sander

quote:LePensZeur schreef op 23 oktober 2011 @ 22:15:
die dus :
[afbeelding]
deze is niet van de blackbird, maar als men zoiets erin gezet heeft voordat je hem had, misschien dat deze geen T heeft.

quote:LePensZeur schreef op 23 oktober 2011 @ 22:33:
ik zou even goed in hoofdstuk 8 van het wphb kijken.
vlgs mij zit daar een ander 'tandwiel' wat de timing van je nokkenas bepaalt.
de rotor met de 2 is maar voor de ontsteking he, misschien kijken op internet bij een howto hoe de standaard positie is ?
[afbeelding]

© 2001-2013 Motor-Forum - Powered by React - Hosting by True - Served by Webserver 1