Hornix gaat kleploos: Yamaha RD400 1977

Naar jouw creaties kijken is toch leuker dan The Voice............

Ziet er goed uit. Als mijn XS uitkomt op de helft van de looks van jouw machines zal ik blij zijn.
 
Aangename verrassing na een weekje wadden, een doos met zetel :}
Nu nog een beetje vreemde kleurencombi, maar straks na de spuitbeurt.......
[afbeelding]
Ramon, thanx mate :} :} :} :}


Mooi zadel,wordt een strakke fiets hoor.Wat ga je met de kentekenplaat doen?

Weekje wadden?waaro?
 
Too much credit Wim. Ik op mijn beurt heb groot respect voor de mensen hier die toveren met las/frees/draaimachine. Feit is gewoon dat ik veel werk moet uitbesteden. En dan lijkt het ineens heel wat te worden. Maar ik ben er wel blij mee *D
 
Mooi zadel,wordt een strakke fiets hoor.Wat ga je met de kentekenplaat doen?

Weekje wadden?waaro?
KTP komt op de achterspattert die er hier even afligt, in rubber wel te verstaan.
En ik was op de tweede T uit TVTAS. Woont trouwens een kerel in de haven daar die iets van 3 MV's heeft staan waaronder zonnun nieuwe uit de eerste serie. Staat als ware het Doornroosje (of was het nou Sneeuwwitje, haal die chicks altijd door elkaar) was in een glazen kooitje 8-) Staat een artikel over hem in de laatste HMR.
 
komt helemaal goed zie ik, kleurtje is ook in orde. Kwam nog een foto tegen van je buurman toen je nog met megatonnetjes reed
full
 
toch maar ff bijhouden na t soepje.
Nog steeds de keuze voor de groene tank?
nieuw soepje maken? :)
 
Laatst bewerkt:
Ben ook jaloers op mensen die goed met metaal kunnen werken.

Lassen, draaien en frezen het is niet mijn vak en om iets te bouwen heb je dat echt soms echt nodig.............

Maar ook zonder dat hoop ik een mooie motor te maken.
En de inspiratie haal ik o.a. Brikken en klassiekers.....................
 
Ben ook jaloers op mensen die goed met metaal kunnen werken.

Lassen, draaien en frezen het is niet mijn vak en om iets te bouwen heb je dat echt soms echt nodig.............

Maar ook zonder dat hoop ik een mooie motor te maken.
En de inspiratie haal ik o.a. Brikken en klassiekers.....................

Moet je ook eens bij de Streetfighters kijken. ;)
 
Na een poosje de voors en tegens te hebben afgewogen ben ik met viltstift, tape en ander materiaal het klushok ingegaan. Ik kon namelijk niet wennen aan de achterspatter.
Het maakt de SR imho te lang en te laag. De zaag er dus in en dan ter hoogte van de knippers verdwijnt hij uit het zicht. Voor de KTP en achterlicht komt er een plat beugeltje met daarop 2 trillingsdempers en daar weer de achterlicht/ktp constructie. Heb het bij de XS ook zo gedaan en dat werkt erg goed. Bij stationair toerental staat het lekker een beetje te schudden zonder dat er lampjes sneuvelen of KTP's verloren worden.
full
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd naar de kleur van de tank.
Er is een Guzzi Griso met een bruin zadel en een hele mooie licht groene kleur.
 
Nou, dankzij de fotoshopper Bart heb ik ineens hele andere ideeen. En het gaat wel om een lichte kleur......
Het proces herhaalt zich, bij de xs400 heb ik na een brainwave ook ineens voor kozijnwit met een design dat ik samen met m'n oudste dochter heb gemaakt. Zal 'r eens in consult roepen ;)
 
Zojuist bij Triaatje een SR frame opgehaald. De bedoeling is dit als basis te gebruiken voor een heel basic racertje om misschien in de toekomst de heer Ronald P. van wat gezelschap te kunnen voorzien op het circuit van Spa, op die manier rijdt hij wat minder alleen en dat is weer goed voor de motivatie :P
full

Frame heeft nog gewoon een net (oldtimer)kenteken, dat netjes wordt geschorst. Je weet maar nooit waar het handig voor is in de toekomst.
 
Laatst bewerkt:
Hij had ook nog een doppelschmierungssetje liggen in een wat sjiekere uitvoering met gefreesd verdeelblok. Kon ik voor dat geld weer geen nee tegen zeggen natuurlijk :N
full
 
Nou, dankzij de fotoshopper Bart heb ik ineens hele andere ideeen. En het gaat wel om een lichte kleur......
Het proces herhaalt zich, bij de xs400 heb ik na een brainwave ook ineens voor kozijnwit met een design dat ik samen met m'n oudste dochter heb gemaakt. Zal 'r eens in consult roepen ;)

of dat klassieke ducati lichtblauw metallic met wit past ook goed bij bruin :Y
 
Mooie kleur blauw idd, en die Duuc trouwens ook :9
[zeikmodus] Snap alleen niet dat ze er een spatbord opzetten wat duidelijk voor een groter voorwiel bestemd is[/zeikmodus]

En wil iedereen die wat SR gerelateerds te koop aan gaat bieden, zich eerst even hier melden?
Ik ben al bijna gereed want ik heb al een frame en een bovenste kroonplaat en een spanningsregelaar :z
Dank voor de aandacht :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan