Te koop duozit en orginele demper, Suzuki srad 750 1998

Status
Niet open voor verdere reacties.
28 sep 2011
145
0
Friesland
Bij deze bied ik een duozit en orginele demper aan van een Suzuki srad gsxr 750.

Het is een orginele demper van een Suzuki met het bouwjaar 1998.

De demper is gebruikt, zitten wat krasjes op en een paar kleine deukjes.

Keurmerk: E1 0346 / E1 78/1015-0389.

Tevens verkoop van een duozit van de zelfde motor, hierop zitten wat kleine beschadiging aan de zijkant.
Type nummer: 45300-33500.

Demper en duozit past ook op een een srad 600.

Ik verkoop de demper en duozit omdat de motor niet meer in mijn bezit is. Ik heb hier mee een ongeluk gehad waardoor de motor total loss verklaard, de demper en duozit zaten niet op de motor tijdens het ongeluk!

Prijs duozit: 30,- euro,-
Prijs Demper: 30,- euro,-

Een goed bod is ook altijd welkom

Duozit en demper verkocht
 
Laatst bewerkt:
Demper is een bolt-on? Wil er best een halen, maar ik heb een demper die met veren vastzit. Gaat nie passen nie :p
 
Ik wil de demper wel van je kopen. De bevestiging is met 3 bouten toch ?
 
Als je een goede schuiver maakt en je motor klapt ergens tegenaan.
>Frame een klapper, voorvork krom, wielen een lichte deuk > onbruikbaar, kappen versleten, >motorblok loopt terwijl ie ligt > motorschade icm met de zware klap.

Ding is gewoon van de weg gehaald en door de shredder gegooid.

Trouwens, voor 30 euro zou je de duozit niet willen laten liggen. Vergeleken met MP is dit een hele goeie prijs. Niet hebben = kopen :) Je raakt ze toch wel weer kwijt voor 30.
 
Laatst bewerkt:
He Johan,

Ik heb een gsxr 750 uit '99 als ik het goed heb past de duoseat hier ook op toch?

Ik wil die duoseat wel van je overnemen maar kun je wat foto's plaatsen van de beschadiging?

Thanks,

MDA
 
Laatst bewerkt:
Demper is een bolt-on? Wil er best een halen, maar ik heb een demper die met veren vastzit. Gaat nie passen nie :p
Helaas gaat niet passen het is inderdaad een 3 bout's bevestiging, al heb ik wel een best lasapparaat in de schuur staan:P

Ik wil de demper wel van je kopen. De bevestiging is met 3 bouten toch ?
Klopt, de demper is vast te maken met drie bouten, deze krijg je er bij en 3 ringen, (heb er geen kering bij) de hartafstand tussen twee bouten is 80 mm. Wat ik gisteren ben vergeten te vertellen is dat er een klein gaatje in de demper zit.. deze is er in geboord (geen idee waarom dit is gebeurd???) en is 2/3 mm groot.

Vertel eens van dat ongeluk, want heb je echt je hele fiets aan gort gereden?
In deze link staat het hele verhaal wat er is gebeurd.. en hoe ik naja de bestuurder die mij heeft aangereden mijn sradje in de vernieling heeft geholpen. Zaterdag bericht gekregen dat die total loss is verklaard.

Ik heb een gsxr 750 uit '99 als ik het goed heb past de duoseat hier ook op toch?
Ik wil die duoseat wel van je overnemen maar kun je wat foto's plaatsen van de beschadiging?
Ik heb gisteren gezocht op het forum en internet of de modellen van 98 en 99 het zelfde zijn, deze zijn het zelfde! maar voor de zekerheid een aantal maten van de duozit:
hartafstand stalen pennen: 81 mm.
lengte circa 360 mm
breedte circa 340 mm

Helaas lukt het me niet om foto's te plaatsen vandaar de onderstaande links, op mp staan meer foto's en ook van de krassen / deukjes in de demper, als jullie foto's willen kunnen jullie mij een een prive bericht sturen met je email adres!

Link van de demper:
http://motoren.marktplaats.nl/onder...-orginele-uitlaat-demper-suzuki-gsxr-750.html

link van de duozit:
http://motoren.marktplaats.nl/onder...-duozit-duoseat-suzuki-750-600-1998-1999.html

Trouwens, voor 30 euro zou je de duozit niet willen laten liggen. Vergeleken met MP is dit een hele goeie prijs.
:D mee eens.. ik hoef er niet de hoofdprijs voor en kan er toch niks meer mee! En zo kan mijn sradje toch nog een beetje door leven:P
 
He Johan,

Ik wil je duoseat wel kopen.
Ik kan je alleen geen privebericht sturen i.v.m. gegevens.

Staat dit uit bij jou?

MDA
 
He Johan,

Ik wil je duoseat wel kopen.
Ik kan je alleen geen privebericht sturen i.v.m. gegevens.

Staat dit uit bij jou?

MDA

Hallo MDA,
Dacht dat die aan stond dus niet:P. Als het goed is kun je vanaf nu mij een privebericht sturen!

MVG Johan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan