Honda CB750F2 1978 in onderdelen

diekstra

Die hard MF'er
15 apr 2002
591
35
Olst-Wijhe
Aangezien ik voor mijn eigen CB750 een aantal onderdelen nodig had, heb ik een tijdje geleden een tweede CB erbij gekocht.
Deze CB is dus nagenoeg compleet en de resterende onderdelen bied ik nu te koop aan.

Het is een CB750F2 uit 1978, met kenteken al is deze geschorst ivm een geplande export (welke niet doorging) De algehele staat is goed, maar de fiets is duidelijk niet nieuw meer :)

In principe is alles te koop, mits niet zelf nodig of kapot. De volgende foto's geven een idee, maar mocht je iets nodig hebben wat niet op de foto's staat, mail of PM me dan gerust.

IMG_2644.JPG


IMG_2646.JPG


IMG_2657.JPG


IMG_2663.JPG


IMG_2667.JPG


IMG_2670.JPG


IMG_2687.JPG


IMG_2691.JPG


Voor de prijs hoef je het niet te laten, ik wil er graag vanaf :]
 
die 750, heeft die dezelfde tellerset als een 80'er 900?

Zoja, kost dat?


---edit---

pagina staat nu al 5 minuten open, meerdere malen ge f5't maar die foto's laden niet echt lekker..
 
Laatst bewerkt:
Durf ik niet helemaal zeker te zeggen, maar zou met niet verbazen als er geen/weinig verschil in zit... :)
Prijs hoeft niet zo hoog te zijn, roep maar een goed bod :P
 
? ik zit op mijn werk en kan de pics gewoon zien... Kan er vanaf hier ook niets mee, kan de pics wel ff mailen...
 
hoi,weet jij misschien of de schetsplaten van een bol dor op de f2 supersport passen?
bvd.
 
hoi, Diekstra,
weet jij misschien of de schetsplaten van een bol dor op de f2 supersport passen?
bvd.~[/quote]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan