Garmin ZUMO 660 NIEUW in doos, BON aanwezig; compleet

maggiez

MF'er
5 okt 2008
75
0
Te koop:

Garmin ZUMO 660 NIEUW in doos, BON aanwezig; compleet met alle accessoires voor op motor als in auto!!! (slechts 4x gebruikt in auto van huis naar Alphen ad Rijn Hyperpro)

Aangeschaft bij official Waypoint-Notter te Leek, bon aanwezig!! (26-08-2011)

Reden van verkoop:

Op 23 juni 2011 is mijn Navigatie – een ZUMO 550 gestolen in Kazakhstan - zie ook mijn website www.margreetzant.nl

Bij terugkomst heb ik een Zumo 660 gekocht. Geweldig apparaat, meer features (bijv meer waypoint op te slaan) en toch wil ik weer een Zumo 550, omdat ik er zo aan gewend ben :)

Vrouwen….

Nieuwprijs = 525 euro LET OP: INCLUSIEF ONROUTE MOTORROUTES a €79
Vraagprijs = 475 euro
(vaste prijs)


Graag bellen of mailen bij interesse of vragen.

Groet, Margreet

+31 6 5569 6053
full
 
Ik heb intussen een 550 van iemand over kunnen nemen....
dank je wel voor je aanbod desalniettemin.
Groet Margreet
 
Ik heb intussen een 550 van iemand over kunnen nemen....
dank je wel voor je aanbod desalniettemin.
Groet Margreet

Betekend dat slotje want geregeld en ik ben mijn 600 kwijt en heb mijn gewenste 550?
of
betekend dat "ik heb dus alleen iets te verkopen en wil niet ruilen, want ik heb er nu tijdelijk 2 (een 550 en 600)?"

:?
 
Laatst bewerkt:
Betekend dat slotje want geregeld en ik ben mijn 600 kwijt en heb mijn gewenste 550?
of
betekend dat "ik heb dus alleen iets te verkopen en wil niet ruilen, want ik heb er nu tijdelijk 2 (een 550 en 600)?"

:?


????? Er hoort geen slotje op de 660 Zumo!!!

Ik heb de 660 zumo nog steeds te koop (en ruilen is niet wenselijk).

Groet, Margreet
 
Hoi, heb je de zumo nog? Alle accesoires, betekent dit dat de houder voor op de motor erbij zit? Stuur mij maar een PB als je wilt zakken met de prijs, € 475,00 vind ik teveel :D
 
Laatst bewerkt:
Beste Noeloe,
Sorry.....vergeten een slotje te zetten....ben hem al kwijt....



Moderator...: deze kan op SLOT :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan