Yamaha TMAX 2012

Die is wel knap

Blijkbaar met al enkele opties:
rugsteun , donker scherm, undertray , andere uitlaat, wit achterlicht.......MMMMMMM....verleidelijk
Quanta costa ??



 
Laatst bewerkt:
"Yamaha TMAX m.y. 2012 sarà disponibile a partire da dicembre 2011 allo stesso prezzo della versione attuale – 10.290 euro f.c. – nelle 4 colorazioni Sonic Grey, High Tech Silver, Midnight Black e Competition White e con una ricchissima gamma di aceessori Yamaha Genuine dedicati.
A partire da febbraio 2012, Yamaha TMAX m.y. 2012 sarà disponibile anche nella versione ABS."


Wie begrijpt hier alles van ??

Ik begrijp : beschikbaar vanaf december 2011 voor 10290,00 euro in volgende kleuren :Sonic Grey, High Tech Silver, Midnight Black en Competition White. Dit is zonder abs.

In februari 2012 Yamaha tmax met Abs...prijs ????
 
Laatst bewerkt:
Met dank aan Google Translate, niet dat het dan ineens duidelijk is maar het helpt wel.

"Mijn 2012 Yamaha TMAX zal beschikbaar zijn vanaf december 2011 tot en met de huidige versie van dezelfde prijs - 10 290 euros fc - Sonic in vier kleuren Grey, High Tech Silver, Midnight Black en White Competition, en een rijk assortiment originele Yamaha accessoires gewijd. Vanaf februari 2012 Yamaha TMAX m.y. 2012 zal ook beschikbaar zijn op de ABS-versie. "
 
Wow, knap. Zeker nu er een "gewone" achterbrug opstaat waardoor je kan zien dat het echt wel een moto is en geen scooter met de motor op de achterbrug. Riem komt mooi tot z'n recht.

Maar zoals gezegd. Goedkoop gaat dit speelgoed niet zijn en de laatste Tmaxen zijn bijlange nog niet gedateerd vind ik zelf. Dus aan de eigenaars ervan. Gewoon bijhouden en genieten. Het zal natuurlijk wel wat feller rijden maar daarom beter? Wel dat kan maar ik heb bijv bewust gekozen voor een Vespa GTS250cc terwijl de 300cc naast hem in de showroom stond. De 250cc zou iets hoogtoeriger draaien maar daar heb ik me niet druk om gemaakt. Gewoon 500euro uitsparen en genieten. ;-)
 
Draai of keer het. Je kan, als gewone werkende mens die evoluties amper bijhouden. Ze veranderen niet omdat het broodnodig is maar gewoon opdat de mensen zouden zwichten voor het nieuwe en zo de handel laten draaien.
 
Noouuu, eerder gewoon nog even genieten voordat we op de fles gaan, was mijn uitgangspunt.
Heb ik tenminste nog plezier gehad van die euro's hahaha

Maar ook deze is heel mooi.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben tevreden met mijn huidige max. Maar vind dit model wel eeeeeerggggg mooi.
Vooral die achterbrug met getande riem.
Dat scheelt weer een hoop onafgeveerd gewicht.
En dat dashboard met analoge klokken :9~
Dat is iets wat ik aan de 2007 ook zo mooi vind.


Jammer dat er geen 53 pk uit de 530cc komt....
Gemiste kans.
Dan zou ik echt aan inruilen gaan denken
Nu ben ik vooral benieuwd wat de BMW gaat doen t.o.v. de Tmax
 
Laatst bewerkt:
10290€ zonder ABS
10790€ met ABS

Maar inderdaad zal die wel wat hoger zijn in Nederland dan in Belgïe.
 
Ik ben tevreden met mijn huidige max. Maar vind dit model wel eeeeeerggggg mooi.
Vooral die achterbrug met getande riem.
Dat scheelt weer een hoop onafgeveerd gewicht.
En dat dashboard met analoge klokken :9~
Dat is iets wat ik aan de 2007 ook zo mooi vind.


Jammer dat er geen 53 pk uit de 530cc komt....
Gemiste kans.
Dan zou ik echt aan inruilen gaan denken
Nu ben ik vooral benieuwd wat de BMW gaat doen t.o.v. de Tmax

Jep, voor de nieuwe BMW zou ik mijn 2008 T-max wel willen inruilen, denk ik... Als die tenminste niet rijdt als een autobus.....
 
Aan de ene kant valt het me niet heel erg tegen, maar het is wel een klap meer dan inruilen voor een sr max als die het 350 blok krijgt.
 
de nieuwe t max rijdend!! Oke, het is een mini baantje, maar je ziet hem in beweging en je hoort m




t max reclame



op 55 sec WTF wat een lelijke tellers zeg -O-

 
Laatst bewerkt:
Volgende week heb ik een afspraak bij yamaha NL om de T-Max in het echt te bekijken.
Ik heb de mogelijkheid om hen via mijn werk te leasen :Y maar wil hem wel even in het echt bekijken.
ik heb nog een beetje mijn twijfels over de achter partij en de tellers, even in het echt bekijken anders koop ik het 2011 model, ik heb nu een eind 2009 model.
En dan maar onderhandelen wat ik daar weer voor terug ga krijgen, en ik moet binnen kort ook nog een 40000 beurt (tussen de 550 en 800 euro -O- ) dit wil ik gaan delen met de dealer, of allen de onderdelen. ik kan nu geen nieuw model rijden, dus ik moet deze beurt wel doen, tegen de tijd dat de nieuwe er is heb ik al weer 7500km gereden.
ben benieuwd waar ze mee komen.
 
Volgende week heb ik een afspraak bij yamaha NL om de T-Max in het echt te bekijken.
Ik heb de mogelijkheid om hen via mijn werk te leasen :Y maar wil hem wel even in het echt bekijken.
ik heb nog een beetje mijn twijfels over de achter partij en de tellers, even in het echt bekijken anders koop ik het 2011 model, ik heb nu een eind 2009 model.
En dan maar onderhandelen wat ik daar weer voor terug ga krijgen, en ik moet binnen kort ook nog een 40000 beurt (tussen de 550 en 800 euro -O- ) dit wil ik gaan delen met de dealer, of allen de onderdelen. ik kan nu geen nieuw model rijden, dus ik moet deze beurt wel doen, tegen de tijd dat de nieuwe er is heb ik al weer 7500km gereden.
ben benieuwd waar ze mee komen.


Je kan m al bekijken??

Jammer van die foeilelijke tellers, terwijl de rest zoo mooi is.

Op dit filmpje zien de tellers er al mooier uit. Bijzonder fraaie shots trouwens :}


Tja, de t-max is toch wel de mooiste zeg en ik vind m een stuk mooier dan de oude t max.
Ik vond de vorm van de x max ook veel mooier en daar lijkt die nu heel veel op.

Staat op de Yamaha site dat die 11.499 moet kosten incl abs
Afleverkosten zijn 350 en 47 voor kenteken.

Bijzonder mooie fotos op de yamaha site
Yamaha Motor Europe
 
Laatst bewerkt:
Toch had ik er meer van verwacht.

Mijn tmax techmax 2011 blijft of volgend jaar de Bmw c 650 gt.
We zien wel.
 
Laatst bewerkt:
Ik liet nog 2 Bridgestone-bandjes steken en een oliewisseling uitvoeren op m'n T-Max (niet meer dan dat... enkel om 'm netjes klaar te hebben tegen de lente) :
500 euri + BTW = 600 kneuters !

Dat heb ik nog nooit betaald voor m'n BMW's => volgende scooter wordt dus OOK 'n BMW !
 
Terug
Bovenaan Onderaan