Cardo Scala Rider Q2 pro xl in hele goede staat

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mep

Die hard MF'er
2 sep 2009
283
0
Cardo Scala headset, Q2 pro xl, gaat weg i.v.m. verkoop motor. In hele goede staat, nog geen jaar gebruikt. Met twee oortjes die met klittenband in je helm bevestigd kunnen worden en een microfoon voor je mond. Headset werkt op bluetooth en communiceert probleemloos met navigatie en telefoon. Ingebouwde fm-radio met 6 voor te programmeren zenders! Goed te bedienen met handschoen. Heeft een accu die ongeveer 4 uur meegaat bij intensief gebruik.

Ik heb er veel plezier van gehad tijdens mijn woonwerkritten. De radio doet het goed en kan hard genoeg om boven het geluid van het verkeer uit te komen. Zelfs met mijn autoplastieken had ik goed geluid! In combinatie met mijn Garmin Zumo 660 werkte het perfect. Voor de Zumo, zie mijn andere advertenties.

Nieuwprijs was 200 euro, bieden vanaf 100 euro.





Uploaded with ImageShack.us
 
Laatst bewerkt:
Nog steeds aanwezig en onmisbaar op de motor! Een lekker muziekje of fm-radio tijdens het rijden!
 
Is met deze set bike to bike communicatie mogelijk?
Zo ja, dan 70 euro geboden.
TS, kun je pm aanzetten zodat ik een pm kan sturen
 
net zelf ook pm aangezet door onder voorkeuren:
Privéberichten toestaan?
"Ja, andere gebruikers kunnen mij een privébericht sturen."
aan te vinken
 
Dit is wel het nieuwe setje aan de foto te zien (blauwe logo i.p.v. oranje stip). Ik heb er al twee, maar als niemand een fatsoenlijk bedrag biedt dan bied ik 80 euro.
 
Priveberichten ontvangen staat aan. Qua prijs wil ik wel richting de 100.

De navigatie is al verkocht.
 
Laatst bewerkt:
De Scalarider is verkocht.

@Jan, ik heb je PB inderdaad gelezen maar iemand was je voor. Ik had dat natuurlijk even kunnen terugsturen, bedenk ik me nu. Sorry!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan