Radiale brembo koppelingspomp en rempomp

Pedroso

MF veteraan
16 jun 2006
1.614
0
Amersfoort
Radiale brembo koppelingspomp en rempomp.

Koppelingspomp is nieuw, rempomp slechts enkele weken gebruikt (komt van een schade Duc.)

Had deze gekocht voor mijn motor vanwege ombouw naar een hydraulische koppeling. Heb besloten om de originele kabel koppeling te houden.

Vloeistof reservoir (zie voorbeeld foto 3) voor de rempomp heb ik ook nog ergens liggen (te goed opgeborgen, moet ik nog opzoeken).

brembo-1.jpg


brembo-2.jpg


brembo-3.jpg


Prijs € 250,-
 
Radiale brembo koppelingspomp en rempomp.

Koppelingspomp is nieuw, rempomp slechts enkele weken gebruikt (komt van een schade Duc.)

Had deze gekocht voor mijn motor vanwege ombouw naar een hydraulische koppeling. Heb besloten om de originele kabel koppeling te houden.

Vloeistof reservoir (zie voorbeeld foto 3) voor de rempomp heb ik ook nog ergens liggen (te goed opgeborgen, moet ik nog opzoeken).

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Prijs € 250,-


is die koppelingspomp dezelfde als die standaard op de 1198 zit? zo ja, dan heb ik interesse
 
Op de bovenkant (waar bij jou waarschijnlijk de 3-20 staat) staat bij mij 1-26
Onderop staat 05-A.

Een codering met een aantal posities gelijk aan 8L04-15 kan ik nergens vinden.
 
Omdat rempompen duurder zijn dan koppelingspompen.
Vermoed dat koppelingspompen een kleinere diameter hebben en daardoor goedkoper zijn.
 
nou ja, iedereen weet dat dat bullshit is. alsof het voor de fabrikant duurder/goedkoper is om iets met een kleinere diameter te maken :). kwestie van andere boor gebruiken. dat is 0,1 seconde met 1 cnc machine. daar zit het verschil echt niet in hoor!
 
Laatst bewerkt:
nou ja, iedereen weet dat dat bullshit is. alsof het voor de fabrikant duurder/goedkoper is om iets met een kleinere diameter te maken :). kwestie van andere boor gebruiken. dat is 0,1 seconde met 1 cnc machine. daar zit het verschil echt niet in hoor!

De betekenis van het woord "vermoed" is blijkbaar te moeilijk.

Maar als jij het zo goed weet mag jij het uitleggen waarom rempompen over het algemeen duurder zijn dan koppelingspompen.
 
De betekenis van het woord "vermoed" is blijkbaar te moeilijk.

Maar als jij het zo goed weet mag jij het uitleggen waarom rempompen over het algemeen duurder zijn dan koppelingspompen.


Simpel, vraag en aanbod.

Op elke motor met schijfremmen kan je een rempomp monteren, op verreweg de meeste motoren kom je geen hydraulische koppelingspomp tegen. De motoren die er vaak wel mee uitgerust zijn, zijn over het algemeen al erg goed (lees: met duurdere merken) uitgerust.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan