HD video camera om je motor avonturen vast te leggen

Double Check

MF'er
9 feb 2007
154
0
Liessel (Noord Brabant)
Te koop:

Sony HDR SR11E HD videocamera 60 GB harde schijf

De camera is van Februari 2009

- Full HD filmen
- 10 megapixel foto's maken
- ingebouwde flitser
- 60 GB harde schijf
- surround geluid opnemen
- afstandbediening
- kabels om de camera aan te sluiten op TV
- docking station
- doos en instructie boekjes e.d. aanwezig

Er is altijd zorgvuldig omgegaan met de camera geen gebruikssporen te vinden. Zeer nette staat. bij aankoop ontvangt je tevens een draagtas voor de camera.

ter indicatie de aanschafwaarde was 1000euro

Prijs 500 euro

DSC02639.jpg

DSC02637.jpg

DSC02635.jpg

DSC02634.jpg

DSC02633.jpg

DSC02630.jpg
 
Ik wil niet lullig doen maar je vraagprijs is niet realistisch, je koopt voor 350 euro een nieuwe (Full HD) met 32gb Flash geheugen (Harde schijf is niet echt schokbestendig)

En extra flash kaartjes kosten geen drol.

Verder is het ook niet echt motor gerelateerd. (het is geen GoPro. o die is ook al goedkoper dan jouw antieke camera ;)
 
Allebei gelijk. maar niet iedereen filmt wanneer je op de motor zit. en worden ook opnames gemaakt van motorreizen wanneer men stopt op uitzichtpunten e.d. daar heb ik hem ook voornamelijk voor gebruikt.

Dus vandaar dat ik hem dan ook hier aanbied.
 
Het aantal megapixels (Lees Full-HD) zegt niets over de kwaliteit van de lens,

des al niet te min zou ik niet met een HDD op de motor filmen,
gefilmt worden kan uiteraard wel perfect.

Succes met de verkoop
 
Laatst bewerkt:
Ff serieus, hoe kun je een onboard actie cameraatje nu vergelijken met deze sony topper?
Zit er ook een zeiss lens op de go pro dan? Kun je met een go pro filmen in low light omstandigheden? zoomen? Externe mic's aansluiten?
En waarom zouden motoravonturen alleen vanaf je helm enz vastgelegd moeten worden?
 
Daarom hoort deze camera ook niet hier thuis Deanevo ;) Kan ik ook mijn huis hier te koop zetten want er zit een prima motorstalling aan vast? Of mijn caravan, maak er een gat in en je motor kan erin..

Sony Topper? Blijft een huis tuin en keuken cam hoor. Kom maar op met die low light beelden van deze Sony (zonder extra lampen want dan is een gopro ook mooi)
 
Terug
Bovenaan Onderaan