Laser Hotcam titanium ruilen voor Duotech!

Status
Niet open voor verdere reacties.

panathinaikos

MF veteraan
5 feb 2007
1.020
2
omg utrecht
Ik heb onlangs deze demper aangeschaft om mijn eigen Duo-tech te vervangen.Maar als ik eerlijk ben vind ik de Duotech mooier dan de Hotcam.
Is er toevallig iemand die daar het tegenover gestelde van denkt en graag een Hotcam wil.
De demper is mooie staat en deuk en kras vrij op een schaafplekje na aan de achterkant vermoedelijk wegens lichtjes de achterbrug raken.Niet zichtbaar na montage.
Met E-keur en DB killer.
Het gaat dus puur om de demper zonder linkpijp veertjes en beugel omdat ik die zelf nodig heb.

Regio Utrecht
full
 
Aansluitdiameter 61mm?

Ik heb nog een duotech liggen, alleen rvs geen titanium.
Ook met E-keur, inclusief bijgeleverd E-keur pasje, en 2 db killers (sport en legal)


Edit: Demper is overigens geheel zonder beschadigingen. Paar keer(4x) gebruikt om naar DL te gaan.
Edit2: Hoe zit het met de beugel om hem op te hangen, zit er bij jou niet op zie ik?
Wel haakjes voor de veertjes?
 
Laatst bewerkt:
Er zitten gewoon haakjes voor veertjes op.
De beugel om hem op te hangen is er wel maar je zult die vanjezelf moeten gebruiken omdat die motor gebonden is. (ik heb nog wel ergens een extra beugeltje liggen maar het is maar de vraag of die voor die van jouw geschikt is.)
Ondanks het gewicht verschil is er vanuit mijn kant wel interesse.
 
Ik kan het beugeltje natuurlijk gewoon van mijn dempert afhalen (2 imbusjes) het enige is dat we dan even moeten kijken of de gaatjes op de juiste afstand zitten.

Heb de mijne er ff bijgepakt. Het logo is wel net anders, dat wat bij jou geel is, is bij mij gewoon metaal gekleurd. Verder ziet die er precies hetzelfde uit als jouw oude duotech. (die hier op mf te koop stond)

edit:
het was ff zoeken, maar gevonden
252552_133561766721453_100002028922727_231649_2303804_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan