Zuigerveren FZR1000 exup

Franxtasy

Die hard MF'er
13 nov 2003
362
0
Groningen
In verband met een verkeerde bestelling, deze set zuigerveren voor een fzr1000 exup te koop. In ieder geval geschikt voor bouwjaar 1992. Waarschijnlijk ook andere bouwjaren. Origineel en nooit uit de verpakking geweest. Dit is de standaard maat zuigerveren. Info van cmsnl.com:

3GM1161000
(4BH-11603-00) PISTON RING SET (STD)
Note: this part is superseded by 4BH1160300.

Kostte mij 162 euro. Verkoop ze voor 120 euro exclusief verzendkosten. Vaste prijs. Voor degene die nog wat wil besparen op zijn revisie.

P1000048Large.jpg


P1000050Large.jpg


P1000047Large.jpg
 
Volgens mij zijn dit dus 2 zuigerveren + 1 olieschraapveer.

Ik wil ze wel hebben , alleen betaal ik hier 32,95 per set bij de dealer.
(nu krijg ik daar aardig wat korting)

Mocht je nog willen zakken, laat het dan ff snel weten aangezien ik ze waarschijnlijk woensdag bestel.
 
Als je ze goedkoper kan krijgen zou ik het zeker doen.

In principe heb ik geen haast. Het geld ben ik al kwijt en zuigerveren in een doosje slijten niet. Het gaat inderdaad om 2 zuigerveren en een olieschraapveer per doosje.
 
Zolang het er een is met de trapezium koplamp (3gm) dan past het ja.

Enne, olieverbruik is bij mij van 1liter per 1000km naar 0 gegaan, doormiddel van nieuwe zuigerveren, lichtjes honen en nieuwe klepseals. Dus zeker een aanrader!
 
Dat is het, zou je ze voor mij vast willen houden? Ik heb nu de aanschaf van de motor, maar moet nog een maandje doorsparen voor de zuigerveren.
 
Dat is het, zou je ze voor mij vast willen houden? Ik heb nu de aanschaf van de motor, maar moet nog een maandje doorsparen voor de zuigerveren.

Dat is goed. Ik zet ze eind september weer te koop op diverse sites. Laat me het me even weten als je er vanaf ziet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan