Radiale rempomp en radiale koppelingspomp

nopper

MF veteraan
11 jun 2004
3.192
10
meerhout
ACCOSSATO radiale pompen, type PRS.

Dit betekent dat de pompen verstelbaar zijn, voor meer gedoseerd of net heel agressief aangrijpen.

Hendels zijn inklapbaar.

Gekocht voor mijn XJR, maar die blijkt een erg grote pomp nodig te hebben om volledig te ontkoppelen.

Nieuwprijs bijna 300 euro per stuk.

NU : 300,- voor de 2

Enkel de koppelingspomp is gemonteerd geweest. De rempomp is gewoon nieuw. Er staan zelfs al potjes op met mooie beugeltjes. Die moet je normaal zelf nog maken.

http://www.accossato.com/en/radial-master-cylinder.asp
 
Zelf gekocht in de hoop dat het een 19 is, maar ik begin er sterk aan te twijfelen. Volgens mij is het maar een 16. Ik probeer het uit te vissen.

Op de foto's op de site staat het getal op de remhendel.
Indien de rempomp een 19x19 is en je hem los wil verkopen heb ik wel interesse.
 
Op de foto's op de site staat het getal op de remhendel.
Indien de rempomp een 19x19 is en je hem los wil verkopen heb ik wel interesse.

De pomp is verstelbaar. Op de hendels staat 17/18 of 19. Maar volgens mij is de diameter maar 16. Te klein voor jou dus.

Ik heb besloten de rempomp te proberen op mijn mono-racer. Die heeft maar 1 schijf.

Enkel dus nog de koppelingspomp te koop dus.
 
Ik heb eventueel alleen de rempomp nodig. Verkoop je deze ook los... indien ja, wat zou je ervoor willen hebben.
En zt de remlicht-schakelaar erbij?

(je mag het eventueel ook mailen naar me husqy_keess@live.nl)
 
Laatst bewerkt:
Je hebt mail!

De rempomp is momenteel in gebruik . Ik ben er nu proefondervindelijk achtergekomen dat ze wel kan in combinatie met 2 vierzuigerklauwen (met de mijne in ieder geval). Grotere klauwen lukken niet. (ik heb geprobeerd met 2 vierzuiger Brembo's zoals op de oudere ducs en dat gaat prima) De ratio is drievoudig instelbaar zodat je zelf de benodigde handkracht kan kiezen.

Ze is ook met één schijf te gebruiken. Zo is ze momenteel in gebruik op mijn mono-racer.

Ik ben wel nog steeds bereid om de hele set te verkopen. De koppelingspomp is bijna nieuw, de rempomp werd één dag gebruikt voor vrij rijden (en goed bevonden). Ook zo goed als nieuw dus.
 
En nog als aanvulling :
Je krijgt er meerdere lange en korte levers bij. Allemaal inklapbaar zodat ze niet breken bij een val.
 
Terug
Bovenaan Onderaan