Hotbodies undertail Yamaha R1 1998-1999

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bikerbennie

Die hard MF'er
20 mrt 2007
860
7
Capelle ad IJssel
Aangezien ik de originele undertail opnieuw heb overgespoten en gemonteerd heb ik te koop:

Hotbodies undertail Yamaha R1 1998-1999

In de kleurstelling zoals op de foto's. Hij is in gebruikte staat en mag weg voor 50 euro.

De knipperlichten zijn ingebouwd en alles is led-verlichting.

PS: uitlaat is ook te koop

Ophalen kan ik Rotterdam of Oud-Beijerland.

full

full
 
Goeie vraag. Enige antwoord wat ik geven is, dat hij ook niet meteen op mijn R1 paste. De vorige eigenaar heeft hem gemonteerd en daarvoor heeft hij nieuwe gaatjes geschroefd en ook een gedeelte van het vakje onder de buddy weggehaald..

Kheb zelf ook een R6 gehad en ik denk dat het wel het nodige werk vereist helaas.

Ik dacht ook eigenlijk dat het helemaal geen R1 undertail was, aangezien het de nodige aanpassingen vereist, tot ik op marktplaats een identieke zag (staat er nog op voor 249 euro)
 
Goeie vraag. Enige antwoord wat ik geven is, dat hij ook niet meteen op mijn R1 paste. De vorige eigenaar heeft hem gemonteerd en daarvoor heeft hij nieuwe gaatjes geschroefd en ook een gedeelte van het vakje onder de buddy weggehaald..

Kheb zelf ook een R6 gehad en ik denk dat het wel het nodige werk vereist helaas.

Ik dacht ook eigenlijk dat het helemaal geen R1 undertail was, aangezien het de nodige aanpassingen vereist, tot ik op marktplaats een identieke zag (staat er nog op voor 249 euro)

dus het is wel voor r1 bedoeld, en met ''het nodige werk'' aanpasbaar :P?
of gewoon paar nieuwe schroefgaatjes ?
 
dus het is wel voor r1 bedoeld, en met ''het nodige werk'' aanpasbaar :P?
of gewoon paar nieuwe schroefgaatjes ?

Hij is wel voor een R1, maar aangezien je hoe dan ook zult moeten klussen, misschien ook prima op een R6 te monteren. En met klussen bedoel ik nieuwe schroefgaten en de bak onder je buddy gedeeltelijk weghalen. En wat je bij een R6 moet wijzigen om passend te maken weet ik niet. Clear? 8-)
 
Laatst bewerkt:
Hey ik heb wel interesse in de undertail.

Vraag me alleen af hoe dat zit met dat LED gebeuren. Ik heb nu dus nog gewoon alles qua knippers en verlichting standaard. Is het gewoon plug en play of moet ik meerdere dingen aanpassen?
 
Laatst bewerkt:
Mmmm bij mij zijn de knippers en het (standaard) achterlicht al LED's. Dus het is plug en play! (en natuurlijk de montage zoals hierboven beschreven maar ik begrijp dat dit normale kost is bij Hotbodies undertails)

Zo is mijn achterkant nu en ik ben in de veronderstelling dat dit origineel is:

full
 
Hey ik heb wel interesse in de undertail.

Vraag me alleen af hoe dat zit met dat LED gebeuren. Ik heb nu dus nog gewoon alles qua knippers en verlichting standaard. Is het gewoon plug en play of moet ik meerdere dingen aanpassen?


Mooi rondjes maak jij trouwens op de Ring haha zit je filmpjes op motormeuk te kijken. Ik was er diezelfde dag trouwens, daar is ook de foto hierboven van!
 
Mmmm bij mij zijn de knippers en het (standaard) achterlicht al LED's. Dus het is plug en play! (en natuurlijk de montage zoals hierboven beschreven maar ik begrijp dat dit normale kost is bij Hotbodies undertails)

Zo is mijn achterkant nu en ik ben in de veronderstelling dat dit origineel is:

[afbeelding]

Maar bij jou standaard al LED? Want ik heb gewoon normale lampjes. Hmmz
 
Ik zou niet durven zeggen of het werkt. Ik zie dat je in Rotterdam woont, ik zit daar deze week ook (Kralingen/prinsenland), dus je bent altijd welkom om langs te komen en even te proberen...

O dat is wel dichtbij. :) In de middag ook tijd? Kan je me een adres pm'en, dan kan ik van de week wel een keer langskomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan