Het Grote ONK Supermono topic deel 2

fighterfan

MF veteraan
13 okt 2004
15.273
276
Amersfoort
Het Grote ONK Supermono topic deel 2



Op het vervolg van het vorige succesvolle topic Het Grote ONK Supermono topic hier het vervolg.
Ook in dit topic willen we het oogpunt van het vorige topic voort zetten om de klassen meer aanzien en bekendheid te geven onder het grote publiek. Dit is de laatste jaren al aanzienlijk verbeterd maar het kan altijd beter. Heb je suggesties voor de klassen of aan- of opmerkingen laat ze hier dan achter.
Veder is dit topic bedoeld om veel mooie foto’s en filmpjes te posten en om onze kennis met elkaar te kunnen delen. Ook zullen we hier onder de meest bruikbare links posten en diverse websites van rijders en teams. Ik wens iedereen alvast veel leesplezier voor deel 2 !

Hier de Kalender voor 2012.


Supermono Clubs

Dutch Supermono Association
European Supermono Association
German Supermono Association
British Supermono Association
Nordic Supermono Association
Challenge des monos
Supermono Italia
Czech Supermono
Mono Gp

Verschillende media

Dutch Supermono Association Facebook pagina
Dutch Supermono Association Twitter pagina
Berichten op Racesport

Circuits / Organisatoren

KNMV - Koninklijke Nederlandse Motorrijders Vereniging
KNMV Cub
SAM Motorsport
TT Circuit Assen
SMA - Stichting Motorwegraces Assen
SMA - Stichting Motorwegraces Assen
Stichting Wegrace Oss (Circuit Paalgraven)
Hengelose Auto- en Motorvereniging (Circuit Varsselring)

Teams / Rijders

Aretz Racing
B&B Technology
Bitubo Raceservice
Brolin Racing
Carlsson Racing
Cosentino Engineering
De bouw van mijn Supermono
Ellwoodhybrid
Duca-Racing
Donatini Giancarlo Saldature
Evert van de Beek
Geitesjtal Racing Team
Gilex Motoren Amsterdam
Gordon's Alive
Hanhoff Racing
HTS Raching Team
J2l Supermono
Jerry van de Hyden Supermono
JS Racing
Katex Supermono
NovaBike Racing Team Delft
Nová stránka
Norrshine Motorsport
Manni Kehrmann
Mec-Racing
MJ-Works Supermono MJ-Works Facebook pagina
Mojo Moto
Mono racer project
Motortoer Amsterdam
MVS Racing
PG Racing
PG Racing (vorige website)
Racing Team Oldenzaal
Racing Team Zörnweg
Slooten Racing
Startrick Tuning
Supermono Racing Team Hangöbl
Team PAMI
Team James Racing
Team Raha61
Tigerente
Total-Michel
van Gompel Supermono
STT-Racing Team
VVM Racing



Heb je sugesties over een website of je eigen website die er bij moet en die ik vergeten ben pm me dan even en dan zorgen we er voor dat de website er tussen komt te staan.
 
Laatst bewerkt:
Mogge,

Allereerst aan allen de beste wensen voor het komend jaar!! En dat de motoren maar allemaal op tijd klaar mogen zijn !!!Dennis bedankt voor het openen van een nieuw topic!!!!

Wim
 
Het is in het Duits en het gaat over KTM

ktm01e.jpg


ktm02.jpg


ktm03t.jpg


Het gaat over Pirate racing dat is de tuner voor Jan Hahnhof


Wim
 
Nog een X,

er was een vraag omtrent een drijfstang, zie hier wat er kan gebeuren als je niet vaak olie ververstof als er te weinig olie stroomt:

abegerissenespleuel.jpg
 
Nog een X,

er was een vraag omtrent een drijfstang, zie hier wat er kan gebeuren als je niet vaak olie ververstof als er te weinig olie stroomt:

[http://img839.imageshack.us/img839/4024/abegerissenespleuel.jpg (afbeelding)]
Poeh heftig.

Allemaal natuurlijk de besten wensen voor 2012.
 
Hoi,

We moeten het topic maar een goeie kick-off geven. Zag net een foto van de mono van Roy Pas, ken hem helemaal niet maar het gaat er wel goed uitzien,



Wim
 
Hoi,

We moeten het topic maar een goeie kick-off geven. Zag net een foto van de mono van Roy Pas, ken hem helemaal niet maar het gaat er wel goed uitzien,

[~[url="http://img337.imageshack.us/img337/7849/roypas.jpg"]afbeelding~][/URL]

Wim

vraag me af of ze de originele tandwielhouder van het rs250 wiel hebben moeten aanpassen of dat deze al het tandwiel op 10cm van het center zet...

misschien weet iemand van het novabike 01 team me dat te vertellen?

grtz,

MJ
 
Bij de novabike01 is het blok inderdaad zo 'gespaced' dat de originele RS wielen gebruikt konden worden. Een 690 blok past redelijk makkelijk in een aprilia rs250 frame, iets voorover gekanteld dat wel. Het frame zelf is breed genoeg.
 
Bij de novabike01 is het blok inderdaad zo 'gespaced' dat de originele RS wielen gebruikt konden worden. Een 690 blok past redelijk makkelijk in een aprilia rs250 frame, iets voorover gekanteld dat wel. Het frame zelf is breed genoeg.

dus het blok hangt niet in het midden? (5mm naar links dan?)
 
Hoeveel het is weet ik niet precies, maar de ruimte tussen kop en frame aan de linkerkant is een stuk kleiner dan de ruimte aan de rechterkant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan