Takkoni RVS demper 3-bouts bevestiging

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.550
36.033
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Tegen elk aannemelijk bod...

Gedeukte demper van het merk Takkoni. Schijnt (volgens vorige eigenaar) een dochtermerk te zijn van Ixil of Mivv oid. Met Db-Killer en ophangbeugel

Deze zat op mijn k4 750 met een adapter maar hij is zelf 3 bouts bevestiging. Hart tot hart bevestiging is 78mm. Het grote gat zelf is 76mm. De vernauwing daarna ligt 22mm dieper en is 45mm.

Is aan de bovenkant gedeukt. Misschien nog redelijk uit te deuken als je hem opent maar ik ga daar geen moeite voor doen ;)

Verzenden is 7 euro.
full

full

full

full

full


En hij zat op mijn k4 met deze adapter die er NIET bij zit, die hou ik zelf:
full
 
Laatst bewerkt:
RVS is leuk... wat voor aansluiting heeft zoiets? En hoe groot is 't gat aan die kant?
 
Waar zat je aan te denken dan?

edit: laat ook maar...De fiets van de vrouw heeft een Yoshi en op de circuit maakt dit te veel herrie als ik hem inkort. :)


Invoeren gelukt?
 
Laatst bewerkt:
RVS is leuk... wat voor aansluiting heeft zoiets? En hoe groot is 't gat aan die kant?

Loop zo de schuur ff in!

Waar zat je aan te denken dan?

edit: laat ook maar...De fiets van de vrouw heeft een Yoshi en op de circuit maakt dit te veel herrie als ik hem inkort. :)


Invoeren gelukt?

Heb geen idee, hoeft echt niet veel te zijn gezien de schade (voor andere geinteresseerden)

En ja zeker, stelt weinig voor. Roy "R" in "* Achterhoek United * #35 - Laatste zonn..."
 
RVS is leuk... wat voor aansluiting heeft zoiets? En hoe groot is 't gat aan die kant?

Had ik even beter moeten omschrijven... hij zat op mijn Gixxer met een adapterplaat om een 3 bouts demper op mijn 4 bouts uitlaatbocht te zetten. Ik heb het er in de OP bij gezet hoe het precies zit.
 
Laatst bewerkt:
Kan allemaal he... ik heb hier een Fireblade met driebouts bevestiging ;)

ik meet binnenkort effe.
 
Laatst bewerkt:
'Takkoni RVS demper GSX-R 600/750 k4/K5' > 'Takkoni RVS demper 3-bouts bevestiging'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan