meer en meer chopperisten vinden de weg naar MF

Dank. :)

Maar 't klopt wel. Zou het dan toch nog goed komen met de 'chopper-scene' in Nederland?


Hopelijk wel..! Want die Amerikaanse auto "scene", waar ik me veel mee bezig houdt, shiet hier ECHT NIET OP!!! 'k moet echt zeggen dat er in de motorfiets wereld heel wat meer mensen rondlopen die weten hoe 't wel moet!
 
En deze sjoppert kachelt zelfs in de winter lekker door :9~ ...maar daarnaast nog genoeg tijd om hier wat te posten.
 
ik las trouwens op dead end, dat je op zoek was naar een nieuw vier wielig project, hot-rob basis of puck up? nog wat gevonden in californie?

Tja... Daar ben ik nog niet echt uit... Ben me eigenlijk steets meer op motorfietsen aan 't concentreren.. Veel voordelen.

- minder benzinekosten... Want ik rijd niet op gas. Da's om te koken!
- 'k heb meer plek om aan motors te sleutelen
- onderdelen importeren is simpeler, want ze zijn kleiner
- de markt voor motorfietsen is hier veel beter dan voor oude USA brikken

Etc. etc. etc...

Maar dat wil niet zeggen dat de interesse voor hot rods, customs en de hele boel er omheen vervaagd hoor! ;)
 
Tis inderdaad 'enigzins' verslavend...
En als je een groep hebt die een beetje normaal post en niet alles afzeikt wordt de drempel ook wat lager voor nieuwelingen om te posten. We hebben wel een goeie mix zo denk ik... Hopen dat dat zo blijft 8-)

Even spammen: DMan heeft ook een forum geopend, check: http://home.kabelfoon.nl/~gnl/


Bedankt voor de spam.

Ik heb ook maar even een Dutch Euro chopper board aangemaakt.
Lult wat makkelijker.
 
Tja... Daar ben ik nog niet echt uit... Ben me eigenlijk steets meer op motorfietsen aan 't concentreren.. Veel voordelen.

- minder benzinekosten... Want ik rijd niet op gas. Da's om te koken!
- 'k heb meer plek om aan motors te sleutelen
- onderdelen importeren is simpeler, want ze zijn kleiner
- de markt voor motorfietsen is hier veel beter dan voor oude USA brikken

Etc. etc. etc...



Maar dat wil niet zeggen dat de interesse voor hot rods, customs en de hele boel er omheen vervaagd hoor! ;)

FD,

Ik wilde je nog even bedanken voor de moeite!!

 
Ja... Thanks!

'K vind 't sh*t dat 't niet is gelukt! Ze waren allebei gesloten! 'K had er graag effe rondgekeken!

Volgende keer beter!

Maurice
 
Terug
Bovenaan Onderaan