Motor Slip Cursus

KawaZtje

MF'er
8 apr 2011
117
0
Almere/HHW
Hey iedereen,

Hierbij bied ik mijn voucher aan voor motor slip cursus, reden geen tijd en geen animo meer.
Heb het via vakantieveiling heb er zelf 70 voor betaald.
Maar hij mag weg voor 60.

Is nog 9 Mnd geldig

"Voorkom uitglijders op de motor


Diverse locaties - Als motorrijder ben je kwetsbaar. Vooral in de herfst en winter lopen motorrijders een verhoogd risico op een ongeluk. De motorslipcursus is zeker iets voor jou als je veilig de weg op wilt en een uitglijder wilt voorkomen. Ga dus goed voorbereid de weg op"

Een 2 uur durende slipcursus op de motor
• Voor 1 persoon

Data
Geldig tot 9 maanden na het sluiten van de veiling.
Geldig bij deelname op maandag tot en met zaterdag.
Op basis van beschikbaarheid.


Motorslipcursus
Tijdens deze anti-slipcursus leer je vooral om juist als motorrijder niet in de slip te raken, maar ook wat te doen als je toch in een ongelukkige situatie terecht komt.

Bij de 2 uur durende cursus wordt er gestart met theorie om de praktijkoefeningen te ondersteunen. In de praktijk wordt er ingegaan op de noodstop, remmen en uitwijken op stroef en glad wegdek. Er wordt veel aandacht besteed aan het remmen om te ervaren wat er gebeurt als het voor en/of achterwiel blokkeert.

De training wordt gegeven op een speciaal aangepaste motorfiets met zijwieltjes, om het ‘vallen en opstaan’ te voorkomen! Deze cursus levert een grote bijdrage aan de juiste reactie van de motorrijder die onverwacht in de problemen komt.


Let op!
Rijbewijs A en motorpak verplicht (dien je zelf mee te nemen).
Op basis van beschikbaarheid op vastgestelde activiteitendagen en op basis van roulatie.

Locatie
De motorslipcursus is te volgen op een locatie van Traffic Control in Gouda, Eindhoven, Weert, of Rijssen op basis van beschikbaarheid.


Let me know

Groetjes,


KawaZtjeeee *O*
 
2uur durende cursus en dat is incl theorie.
Zit je dan nog 30min op de motor ofzo? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan