leovince sbk titanium uitlaat voor honda hornet

Status
Niet open voor verdere reacties.

fptjb

MF veteraan
16 mei 2008
1.271
262
bij deze verkoop ik een mooie
leovince titanium demper + linkpijp + carbon hitteschildjel.
had hem gekocht voor m'n eigen hornet maar hij past jammer genoeg niet.

is zo goed als nieuw!

de linkpijp is voor montage op een cb600f hornet van 2006 maar de demper is het gewone slip-on model van leovince dus past op meerdere modellen.

prijs is 150 euro.

Foto-RMUBIPTB.jpg


Foto-N4NFX3A4.jpg
 
Laatst bewerkt:
inderdaad hij is voor bouwjaar 2003 t/m 2006.
dus zou hij moeten passen.
als je tenminste een pc36 model hebt.
 
En hoe kan ik er achter komen of het pc36 is?
Heb het geloof ik wel ergens gezien dat het pc36 is, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.
Wat betekend het precies (bouwtype)?
 
En hoe kan ik er achter komen of het pc36 is?
Heb het geloof ik wel ergens gezien dat het pc36 is, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.
Wat betekend het precies (bouwtype)?
Gewoon modeljaar 2003 - 2006 past die uitlaat vast wel! ;)

Heb je model met spitse kont? 2003 is overgangsjaar, dus kan zijn dat je oudere model hebt.
Voor gemak: motor als Sunproject? of Robm84?
 
ik heb een beetje op inet zitten googlen endergelijke, en het ziet er naar uit dat ik de PC36 heb.
voor de zekerheid ga ik vanmiddag nog ffkes op de papierkes koekeloeren, om te kijken of het wel echt zo is.

nader bericht volgt.
 
hij lijkt het meest op die van Robm84. zie het aan de koplamp en aan de plastic zijkantjes (bij de accu). dus ik heb een sterk vermoeden dat het gaat om de PC36.
 
hij lijkt het meest op die van Robm84. zie het aan de koplamp en aan de plastic zijkantjes (bij de accu). dus ik heb een sterk vermoeden dat het gaat om de PC36.
Vlgs mij kun je die zonder probleem op je Hornet plaatsen.
Let wel: Die uitlaat heeft geen e-keur (tenminste het is niet aangegeven), dus als je regelmatig naar buitenland gaat, zul je orginele uitlaat weer op moeten zetten.

Als je alleen in Nederland blijft rijden kun je best die uitlaat gebruiken.
 
ja, ik snap dat je met die uitlaat niet naar het buitenland kan, maar ik ga waarschijnlijk in de zomer voor 2 weken naar duitsland, zou ik dan ook voor alleen die twee weken de originele pijp erop moeten zetten? denk het niet...
 
in deze demper staat wel een E13 nummer en nog wat cijfers.
 
ja, ik snap dat je met die uitlaat niet naar het buitenland kan, maar ik ga waarschijnlijk in de zomer voor 2 weken naar duitsland, zou ik dan ook voor alleen die twee weken de originele pijp erop moeten zetten? denk het niet...
Ik zou zeggen, neem het over en probeer het uit! :Y
 
dat is mogelijk , moet je me maar even een pb sturen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan