De Chocotoffs: gewoon omdat het kan in Sauberland

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Bart: leuk! *O* Vertel!

Ik hoop er zaterdag ook te zijn en probeer Tess dan ook mee te slepen. Heb de week erna weer tentamen, maar ik merk dat ik het belang van ontspanning tussen het studeren door soms wat onderschat :/
 
@Bart: leuk! *O* Vertel!

Ik hoop er zaterdag ook te zijn en probeer Tess dan ook mee te slepen. Heb de week erna weer tentamen, maar ik merk dat ik het belang van ontspanning tussen het studeren door soms wat onderschat :/

Nou ja.... ze wou op een date met me. En aangezien mijn internet down was ben ik toen maar gegaan. Nu kost het mijn sociale game leven. Vrijdag met een paar van haar vriendinnen en de ega's wat drinken ergens. Zondag uit eten met haar ouders en haar broer....

En ik had net Battlefield 3 gekocht. -O-

Ben wel benieuwd naar Tess Geert. :)
 
Laatst bewerkt:
Nou ja.... ze wou op een date met me. En aangezien mijn internet down was ben ik toen maar gegaan. Nu kost het mijn sociale game leven. Vrijdag met een paar van haar vriendinnen en de ega's wat drinken ergens. Zondag uit eten met haar ouders en haar broer....

En ik had net Battlefield 3 gekocht. -O-
_O-
 
Ik zou der niet meenemen Bart, tenminste, neem aan dat je der nog langer van wil genieten :+
BBQ begint als we er zin in hebben, ik ben vanaf 17:00 thuis :)
 
Hoe laat begint de BBQ? Ik heb die dag ook nog een afspraak namelijk met mijn.... oh dear... ga even zitten.... ja?

...vriendin...

Nou dat viel even mee.....
Bedankt voor de waarschuwing! Leuk!!
Je snapt dat we haar willen ontmoeten he... Wat doet haar vader, moeder? Waar heeft ze op school gezeten? Wat voor mot... KTM heeft ze?
 
Heeft ze een aantrekkelijk jonger zusje?
Die was je nog vergeten Jes dus denk voeg hem even toen :+
 
Ik zou der niet meenemen Bart, tenminste, neem aan dat je der nog langer van wil genieten :+
BBQ begint als we er zin in hebben, ik ben vanaf 17:00 thuis :)

Als ik zie hoelang Geert al bezig is om Tess voor te bereiden neem ik daar zelf ook nog even wat extra tijd voor. ;)
 
Pfff gelukkig zeg :+

;)


Bedankt voor de waarschuwing! Leuk!!
Je snapt dat we haar willen ontmoeten he... Wat doet haar vader, moeder? Waar heeft ze op school gezeten? Wat voor mot... KTM heeft ze?

Ze rijdt geen motor. Maar ik moet haar al van mijn KTM aftrekken, dus dat is meer iets wat zichzelf op lost denk ik. Ze weet in ieder geval al hoe ze moet schakelen en welke rem waar zit. :+

Ze gaat straks 3 maanden naar Engeland (universitaire studie Engels afmaken), dus dat is even jammer. Maar aangezien ik in Feb. naar Engeland ga en zij in Maart naar Nederland (en we 2 weken vakantie in April hebben ingepland) zal dat wel goedkomen.
 
;)Ze rijdt geen motor. Maar ik moet haar al van mijn KTM aftrekken, dus dat is meer iets wat zichzelf op lost denk ik. Ze weet in ieder geval al hoe ze moet schakelen en welke rem waar zit. :+

Ze gaat straks 3 maanden naar Engeland (universitaire studie Engels afmaken), dus dat is even jammer. Maar aangezien ik in Feb. naar Engeland ga en zij in Maart naar Nederland (en we 2 weken vakantie in April hebben ingepland) zal dat wel goedkomen.
Ja, die KTM's zijn echte chick magnets. ;)
Maarre serieuze plannen dus, klinkt goed!
 
Wat word de topic titel nou?
Chocotofs: waar Bart helaas geen single meer is?\
 
;)

Haha, bedankt allemaal. :) Het is ook aardig serieus. Dit speelt ook al een tijdje hoor. We begonnen al lang voor Vietnam met daten en op een gegeven moment was het meer van... zullen we het dan maar ook een relatie noemen. ;)

Op vakantie gaan gaat vrij snel. Maar ja.. als het nu al niet lukt... ;)
 
Winter/nieuwjaars-BBQ
Wanneer: 14-01
Waar: Alphen
Wie:
- Jes
- Oxi
- Zen
- Geert + 1
- René
- Trip
- Nocer (OVB)
- Oehtie
- Luuk

Zo klopt die toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan