Hyosung dat is het deel 2 van 9

Ding heb ik nu thuis. Lijkt het goed te doen. Kan er verder niet veel over zeggen.

De klemmen zijn wel permanent aangesloten op een vaste kabel aan de lader, voor een handige aansluiting moet je dus de garantie verbreken.
 
hoipipeloi, Ook weer terecht. Ben toch niet zo'n ster in het zoeken op MF.


Welkom allemaal!!! Enneh, weer bedankt Wilco
 
ik ben me vast aan het inlezen op een nieuwe/andere motor voor komend seizoen, en het zou zomaar een hyosung kunnen worden.
 
Nog steeds last van los latende lak en dat soort dingetjes? Leuk alternatief voor de SV650

Leuk alternatief voor alles en vooral lekker betaalbaar.
Tegenwoordig gewoon net zo goed als een japanner.......zegt genoeg denk ik
Ook voor lange mensen en lange afstanden



full




motorvakantie 2011 Roemenie / Balkan(HR, BiH, SLO, SRB, MNE)
 
Laatst bewerkt:
Leuk alternatief voor alles en vooral lekker betaalbaar.
Tegenwoordig gewoon net zo goed als een japanner.......zegt genoeg denk ik
Ook voor lange mensen en lange afstanden



[afbeelding]



motorvakantie 2011 Roemenie / Balkan(HR, BiH, SLO, SRB, MNE)

Mooie reis!! Ik wil van de zomer ook richting die landen gaan met de Hyosung. Vorig jaar de Alpen in Oostenrijk getrotseerd met de Hyosung. Gaat prima, ook met mijn 1.90m.


Iets heel anders: Ik zoek nog 2 bobins om mijn motor op de paddockstand te zetten, alle reguliere maten geprobeerd maar niks past!? Weet iemand welke maat schroefdraad ik moet hebben? Het lijkt wel een of andere Amerikaanse maat.

Iemand?
 
Laatst bewerkt:
Even wat met jullie delen:

Ik ben blij dat een Hyosung niet zo complex in elkaar zit als m'n Tl. Ben nu 2 dagen bezig om m'n benzine toevoer en carbs te reinigen etc. Hij heeft ook een injector, maar bij de Hyosung kan je tenminste overal wat beter bij!!!
 
Hot Hot Hot Hot...........nieuws

Uit zeer betrouwbare bron; Nederland heeft op hele korte termijn weer een importeur voor Hyosung sterker nog ze staan al op de motorbeurs in Utrecht al hoe wel ik ze nog niet zie staan in de lijst van deelnemers staan ze er dan echt.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal...
Er staat al een tijdje de volgende motor te koop op marktplaats (fd-motoren)

http://link.marktplaats.nl/514279089

Ik kan eigenlijk weinig vinden over dit model.. Zijn er nog specifieke dingen waar je op moet letten. Het lijkt anders wel op een goede deal.

Is best wel een koopje, leuke motor :)

Nieuwe Hyosung voor 2750 euro, man dat is zo goedkoop het zou haast gaan wantrouwen...
http://motoren.marktplaats.nl/motor...LndPfZX19wu9lpQLl5/f3P8IvF+E=&fta_ind=25&fs=1
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal...
Er staat al een tijdje de volgende motor te koop op marktplaats (fd-motoren)

http://link.marktplaats.nl/514279089

Ik kan eigenlijk weinig vinden over dit model.. Zijn er nog specifieke dingen waar je op moet letten. Het lijkt anders wel op een goede deal.

Ik rij de zelfde motor niets anders dan lof over deze motor.
Ik ben zeer tevreden, ik heb wel mijn stuur gewijzigd zodat ik wat rechter kan zitten

Dit is geen reclame maar geloof me ik ken Fred (FD-motoren) al een tijdje en die verkoopt geen rommel, is een eerlijke motor dealer.
 
Laatst bewerkt:
Is best wel een koopje, leuke motor :)

Nieuwe Hyosung voor 2750 euro, man dat is zo goedkoop het zou haast gaan wantrouwen...
http://motoren.marktplaats.nl/motor...LndPfZX19wu9lpQLl5/f3P8IvF+E=&fta_ind=25&fs=1

Bij deze zeker wel goed onderzoeken. Deze heeft nog het grijze frame wat erop duidt dat deze motor al erg lang staat (nieuwe hyosungs hebben een zwart frame, kijk maar naar de fotos van trompetter)

Naast bovenstaande blijft het natuurlijk enorm weinig geld voor een (wellicht wat oudere) motor met maar 0 km op de teller... en kan je dus een goede deal slaan... Wel even het "hyosung dat is het" (deel1) topic goed doorlezen om helemaal op de hoogte te zijn over de wat oudere modellen hyosung...
 
Laatst bewerkt:
Hoef je niet te doen hoor, ik zal je helpen ;)
Dit is een type uit 2006 en dus niet 2011, wat wel weer op kenteken komt :+
Volgens mij kun je zelfs nog gebruik maken van de fabrieksgarantie, omdat hij nieuw is.

Mijn vorige Hyosung was ook een gele gt 650 s.
Deze heb ik drie jaar gehad, 34500 km mee gereden, niets mee gehad.
Staat ( of heeft gestaan :? ) nu te koop op marktplaats met 42000 km op de teller.
Ik ben ermee door Oost Europa en Spanje en geheel Engeland gereden, lijkt me genoeg

Wat moet je wel doen:

1.Meteen de sproeier vergroten van 125 naar 127.5 (Dit om de kleppen beter te koelen)
2.De naverbranding dichten op beide cilinders.
Kost bijna niks en een werkje van niks :+

3. De voorste cilinder heeft een recal gehad ( ofwel met de juiste kop)
De achterste NIET ( kun je bijna niet zien dus zijn ze die maar vergeten |( )
Bij die motor van mij is de achterste kop niet vervangen en dit gaat dus al ruim
42000 km goed 8-) dus..................................
Mocht je dit wel gaan doen dan kost het je ongeveer 500 euro

Dus................
Het is een koopje.
Ik weet zeker dat je hem voor 2500 euro hebt en misschien nog wel minder.
Dan heb je dus een geweldige fiets die je maar 3000 euro kost.

full

Mijn oude GT 650 S met verhoogd stuur ( i.v.m. opkomende nekhernia |( )
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal...
Er staat al een tijdje de volgende motor te koop op marktplaats (fd-motoren)

http://link.marktplaats.nl/514279089

Ik kan eigenlijk weinig vinden over dit model.. Zijn er nog specifieke dingen waar je op moet letten. Het lijkt anders wel op een goede deal.

Ik rij de zelfde motor niets anders dan lof over deze motor.
Ik ben zeer tevreden, ik heb wel mijn stuur gewijzigd zodat ik wat rechter kan zitten

Dit is geen reclame maar geloof me ik ken Fred (FD-motoren) al een tijdje en die verkoopt geen rommel, is een eerlijke motor dealer.


Deze heeft wel de volledige recall gehad en heeft injectie.
Dus hoeft geen aanpassingen en is dus goed
( zeker bij Fred :P )
 
Terug
Bovenaan Onderaan