[Upd] Aanpassing "Te Koop: Motoren", MET reactiemogelijkheid

:^

Hup, nu weer aan het werk, svp zo snel mogelijk TKO aanpassen aan de nieuwe stijl. })
Ja baas :+ TKO gaan we ook zeker doen, alleen is dat nog een stukje ingewikkelder omdat daar heel veel soorten producten zijn. Maar gaat goedkomen, eerst ff een nieuw stuk functionaliteit op Motorshopper uitdenken en uitwerken ;)
 
Jawel, want Motorshopper is sowieso altijd de "motor" achter dit geheel. Zonder Motorshopper geen zoekmogelijkheden. Als je bedoelt dat ook het weergeven van de advertentie op MF zou kunnen: dat doen we, als preview; als we het weergeven van de volledige advertentie ook op MF gaan doen zijn we écht alles dubbel aan het bouwen en dat gaan we niet doen.
Ja dat zou nu inderdaad dubbelop zijn. Bedoelde eerder dat een soortgelijk systeem (database van motoren en bijv simpele template bij maken van adv.) onder TKM gebouwd had kunnen worden. Dit had ook wel de problemen met zoeken en omhoogkicken verholpen.

Maar genoeg gezeur zo ook is et ook prima :Y !
 
Laatst bewerkt:
Ja dat zou nu inderdaad dubbelop zijn. Bedoelde eerder dat een soortgelijk systeem (database van motoren en bijv simpele template bij maken van adv.) onder TKM gebouwd had kunnen worden. Dit had ook wel de problemen met zoeken en omhoogkicken verholpen.
Motorshopper is in eerste instantie ooit bedacht juist om het plaatsen en zoeken eenvoudiger te maken.

Wellicht dat er in de toekomst toch mogelijkheden komen om te "kicken", goede suggesties zijn welkom. De basis ligt er nu, verder verbeteren is natuurlijk mogelijk!

Maar genoeg gezeur zo ook is et ook prima :Y !
Thanks, en zoals gezegd willen we e.e.a. nog verder verbeteren. De verbeteringen die we in de afgelopen weken hebben gerealiseerd komen voort uit suggesties van MFers, dus: keep em coming :)
 
ben net tegen eentje aangelopen...
mijn motor komt op MS en bij het plaatsen kreeg ik het volgende
Je omschrijving bevat teveel karakters.

woorden tellen gaf iets meer dan 3000 (3030 ofzo)
zit er dus een max aan of is het een storing?
het is overigens wel gelukt met iets minder dan 3000 :)
http://www.motorshopper.nl/advertentie/15190/KTM-990-Super-Duke/KTM-Superduke.html (deze ad)gaat het om
 
ben net tegen eentje aangelopen...
mijn motor komt op MS en bij het plaatsen kreeg ik het volgende
Je omschrijving bevat teveel karakters.

woorden tellen gaf iets meer dan 3000 (3030 ofzo)
zit er dus een max aan of is het een storing?
het is overigens wel gelukt met iets minder dan 3000 :)
http://www.motorshopper.nl/advertentie/15190/KTM-990-Super-Duke/KTM-Superduke.html (deze ad)gaat het om
Er zit idd een max op, maar dit is dus te krap afgesteld. Gaan we aanpassen!
 
Ik zou bij motorshopper=> kleding ontzettend graag op maat kunnen sorteren, dit lijkt mij een ware toevoeging aan het kleding gedeelte!
 
Hey Bananeman,

Ziet er strak uit zo, het TKM-gedeelte!

Wat mij wel opvalt, is dat in "mijn M-F" niets getoond wordt van het nieuwe TKM. Vond het juist altijd wel leuk om de nieuwste 10 advertenties even voorbij te zien komen. Maar nu ik het "oude" TKM vervangen heb door het "nieuwe", staat alleen de titel daar, maar niet de 10 meest recente topics.

Is het mogelijk om dat weer terug te krijgen?
 
Ik heb inmiddels 1 motor verkocht en 2 motoren aangekocht via MF. Wat effectiviteit betreft viel er wat mij betreft dus weinig aan te verbeteren. Het werkte prima en het voelt vertrouwd om van een MF-er te kopen. Daar komt nog bij, dat de reacties een soort natuurlijke moderatie vormen voor aan- of verkoop. Je hoort reacties van mensen die de motor wel eens in het echt hebben gezien of de berijder kennen. Ook is er vaak een stukje historie van verkoper en motor te achterhalen. En als je het zelf over het hoofd zag, dan zag een ander het wel.

Dat is precies het stukje informatie wat er voor zorgde dat het kijken naar een nieuwe motor op MF voor mij beter maakte dan welke andere site dan ook.

Ik vind dit een hele slechte zet en zo mogelijk een nog slechtere executie. Niet de koppeling met MS an-sich, die was er altijd al en da's in principe geen probleem. Maar hoeveel moeite kan het zijn om iemand op één site te houden? Dus als je op de link klikt, niet naar MS doorgestuurd worden, maar gewoon op MF laten zien. Nu hoor ik al gezegd worden "maar dat kan nu ook" ... als je genoegen wilt nemen met de korte beschrijving kan het nu ook ja ... maar iedere keer het heen en weer switchen tussen twee totaal anders opgemaakt websites is heel vermoeiend en daar ben ík in ieder geval snel klaar mee. De drempel om te reageren op de verkooptopics is mijn inziens te hoog geworden nu.

Bananenman, je schrijft op een gegeven moment "ik denk niet dat je snapt hoe ik MF snap". Dat klinkt erg alsof je de mening van de kritieker op wie je reageert niet respecteert. Jij zal best MF snappen, maar je moet MF niet snappen, maar de behoefte van de community snappen. Natuurlijk begrijp ik de commerciële belangen van MF, alleen MF bestaat bij de gratie van de community.

En dat laatste, zie ik nu al terug in het verkooptopic. Bekijk maar eens alleen de advertenties van MF-ers (een instelling/filter die ik helaas overigens IEDERE keer moet instellen en niet als default blijft staan): als ik alleen al naar de eerste pagina kijk zien we daar zo'n 50 (?) motoren te koop staan en hoeveel reacties? 90% van de motoren heeft geen enkele reactie ontvangen. Wordt er nog gemonitord welk verschil dit is met het verleden? Ik ben benieuwd ... mijn gevoel zegt me dat dat in het verleden nooit had gebeurd.

Ook ben ik benieuwd of er nog gekeken gaat worden naar de effectiviteit van de verkopen van MF-ers. Of is het alleen van belang om te werken aan het belang van de sponsoren? Bedenk goed hé, nogmaals, MF bestaat bij de gratie van de gebruikers, de community. Zonder community, geen sponsoren meer.

Gewoon een stukje opbouwende kritiek waar hopelijk ietwat mee gerelativeerd kan worden. Doet overigens voor mij helemaal niets af aan mijn waardering voor het enorme werk wat er achter zo'n site/community zit en de mensen die dat realiseren.
 
ik krijg trouwens in Chrome (W7 64 bit) ook steeds errors zoals: "Uncaught ReferenceError: FlashObject is not defined in http://www.motorshopper.nl/advertentie/15346/Yamaha-FZR-600-R/te-koop-yamahaFZR600R.html (Motorshopper: te koop yamahaFZR600R) op regel 4"
 
Ik heb inmiddels 1 motor verkocht en 2 motoren aangekocht via MF. Wat effectiviteit betreft viel er wat mij betreft dus weinig aan te verbeteren. Het werkte prima en het voelt vertrouwd om van een MF-er te kopen. Daar komt nog bij, dat de reacties een soort natuurlijke moderatie vormen voor aan- of verkoop. Je hoort reacties van mensen die de motor wel eens in het echt hebben gezien of de berijder kennen.
Dat kan nu nog steeds, daar is niets aan veranderd. Je kunt nog altijd van een MFer kopen en de reacties kunnen nog altijd voor een soort natuurlijke moderatie vormen. Dat community-aspect is onveranderd aanwezig cq. mogelijk.

Ook is er vaak een stukje historie van verkoper en motor te achterhalen. En als je het zelf over het hoofd zag, dan zag een ander het wel.
De historie is idd verdwenen (of liever gezegd: niet meer in te zien).

Dat is precies het stukje informatie wat er voor zorgde dat het kijken naar een nieuwe motor op MF voor mij beter maakte dan welke andere site dan ook.
Nogmaals, de reactiemogelijkheid (óp MF) is er nog steeds. Dat is het echte onderscheidende van kopen/verkopen via een forum en dat is niet veranderd, iig zeker niet sinds de recente aanpassing dat je de reacties alsnog op MF kunt bekijken en toevoegen.

Ik vind dit een hele slechte zet en zo mogelijk een nog slechtere executie. Niet de koppeling met MS an-sich, die was er altijd al en da's in principe geen probleem. Maar hoeveel moeite kan het zijn om iemand op één site te houden? Dus als je op de link klikt, niet naar MS doorgestuurd worden, maar gewoon op MF laten zien. Nu hoor ik al gezegd worden "maar dat kan nu ook" ... als je genoegen wilt nemen met de korte beschrijving kan het nu ook ja ... maar iedere keer het heen en weer switchen tussen twee totaal anders opgemaakt websites is heel vermoeiend en daar ben ík in ieder geval snel klaar mee. De drempel om te reageren op de verkooptopics is mijn inziens te hoog geworden nu.
Ten eerste denk ik niet dat mensen continu zullen switchen naar MS, omdat je een advertentie al snel "hebt gezien" en aan een kort stukje al voldoende hebt om te herinneren waar het ook alweer over ging. En als blijkt dat de korte samenvatting te kort is, dan moeten we wellicht meer gaan tonen. Daar kunnen we mee experimenteren. Een reden waarom het klikken van belang is, is omdat we op MS meer zaken "rondom" een advertentie kunnen tonen die we niet allemaal ook op MF gaan bouwen.

Daarnaast: reageren op verkooptopics moet iets bijdragen. Er wordt/werd veel slap geouwehoerd in verkooptopics. Als deze drempel die jij noemt eraan bijdraagt dat de reacties nuttiger worden, dan is dat denk ik alleen maar goed. Let wel: het is nog altijd mogelijk om "gezellig te babbelen", het is niet onmogelijk gemaakt. Maar als de door jou genoemde drempel al te hoog is om een reactie te plaatsen, dan kun je je afvragen of de reactie wel de moeite waard was om geplaatst te worden :)

Bananenman, je schrijft op een gegeven moment "ik denk niet dat je snapt hoe ik MF snap". Dat klinkt erg alsof je de mening van de kritieker op wie je reageert niet respecteert. Jij zal best MF snappen, maar je moet MF niet snappen, maar de behoefte van de community snappen.
Dat laatste (m.b.t. de behoefte van de community) is ook wat ik met mijn opmerking bedoelde. MF is een community. En om eerlijk te zijn vind ik het een beetje jammer dat je schrijft dat het is alsof ik de mening van de kritieker niet respecteer, aangezien we aantoonbaar hebben geluisterd naar de kritiek van de afgelopen weken en hier ook concreet actie op hebben ondernomen. Ik kan me dus niet vinden in je opmerking.

Natuurlijk begrijp ik de commerciële belangen van MF, alleen MF bestaat bij de gratie van de community.

En dat laatste, zie ik nu al terug in het verkooptopic. Bekijk maar eens alleen de advertenties van MF-ers (een instelling/filter die ik helaas overigens IEDERE keer moet instellen en niet als default blijft staan):
Dat laatste is dan een bug, moeten we even naar kijken want de instelling zou wel degelijk onthouden moeten worden. Overigens is die instelling (als ie werkt cq. zou werken ;)) ook een feature, bedoeld om het zo makkelijk mogelijk te maken om alleen te vinden wat je zoekt zonder dat telkens opnieuw aan te moeten geven. Wil je nooit advertenties zien van dealers? Dan hoef je dat maar één keer aan te geven, klaar.

als ik alleen al naar de eerste pagina kijk zien we daar zo'n 50 (?) motoren te koop staan en hoeveel reacties? 90% van de motoren heeft geen enkele reactie ontvangen. Wordt er nog gemonitord welk verschil dit is met het verleden? Ik ben benieuwd ... mijn gevoel zegt me dat dat in het verleden nooit had gebeurd.
We kijken er wel met een scheef oog naar, maar het aantal reacties is voor ons niet de belangrijkste maatstaf voor "succes". Het reageren is niet aan ons, dat is aan de MFers; het is aan ons om de nieuwe functionaliteit makkelijk werkend te maken en ervoor te zorgen dat mensen ook snappen dat je de reacties hier kunt bekijken (vandaar ook de "tip" die wordt getoond). Maar misschien dat het niet duidelijk genoeg is dat je hier op MF kunt reageren, dan moeten we dat verder verduidelijken.

Ook ben ik benieuwd of er nog gekeken gaat worden naar de effectiviteit van de verkopen van MF-ers. Of is het alleen van belang om te werken aan het belang van de sponsoren? Bedenk goed hé, nogmaals, MF bestaat bij de gratie van de gebruikers, de community. Zonder community, geen sponsoren meer.
We weten niet hoe de effectiviteit van de verkopen in het verleden was, afgezien van hooguit een onderbuikgevoel. Dan is het dus moeilijk vergelijken met de nieuwe situatie. Het is iig van belang dat de effectiviteit goed is (daarom ook de zoekmogelijkheden), dus als je een mening of tips hebt hoe het beter kan horen we het graag!

Gewoon een stukje opbouwende kritiek waar hopelijk ietwat mee gerelativeerd kan worden. Doet overigens voor mij helemaal niets af aan mijn waardering voor het enorme werk wat er achter zo'n site/community zit en de mensen die dat realiseren.
Goed om te horen, en opbouwende kritiek is en blijft welkom. Ik heb al vaker gezegd: we kunnen het niet iedereen naar de zin maken, maar we doen iig ons best ;) Tips/meningen hoe we e.e.a. kunnen verbeteren/verduidelijken horen we graag.
 
ik krijg trouwens in Chrome (W7 64 bit) ook steeds errors zoals: "Uncaught ReferenceError: FlashObject is not defined in http://www.motorshopper.nl/advertentie/15346/Yamaha-FZR-600-R/te-koop-yamahaFZR600R.html (Motorshopper: te koop yamahaFZR600R) op regel 4"
Gebruik je een bannerblocker?
 
Gebruik je een bannerblocker?

ik gebruik adblock plus dus dat zou het kunnen zijn ... nou ja, dan maar errors op motorshopper.nl ... ik ga dat ding niet overal voor uitzetten, dan zou ik 'em net zo goed niet kunnen hebben ...

Lijkt me ook weer zo'n commerciële keuze, ad block uit laten zetten voor functionaliteit en voorkomen van problemen, maar dan dus wel meteen ads kunnen tonen ... handig ... voor MF that is ...
 
Thanks voor je uitgebreide reactie. Ben het niet op alle punten met je eens, maar ben wel blij met de serieuze response.

Ondanks dat puur technisch gezien alles (blijkbaar) nog kan, blijf ik er bij dat de drempel hoger geworden is. Voor mij in de huidige vorm -te- hoog in ieder geval.

Wat is dan jullie belangrijkste maatstaf voor succes als ik vragen mag? Als het niet de hoeveelheid reacties is en ook niet het verkoopsucces, noch het 'entertainment-gehalte' wat dan wel? En hoe ga je dat meten? Meten jullie doorclicks? Views? En dan vergelijking met voorheen? Gaan jullie die info delen met de community? Ik ben best benieuwd namelijk ...
 
Dat de drempel hoger ligt is inderdaad wel te zijn. Kijk eens bij archief. Gemiddeld wel 30 reacties per advertentie en in de nieuwe opzet gemiddeld geen eens 1
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor je uitgebreide reactie. Ben het niet op alle punten met je eens, maar ben wel blij met de serieuze response.
Spreekt voor zich vind ik, en dat heeft weer te maken met het feit dat MF "ten dienste staat" van de bezoekers - waar we het al eerder over hadden. Zie je wel dat ik het begrijp? :)

Op mijn beurt waardeer ik je kritiek voor zover deze opbouwend is, waarbij ik wil opmerken dat deze posting dat beslist niet is. Je hebt het daar volledig bij het verkeerde eind.

Ondanks dat puur technisch gezien alles (blijkbaar) nog kan, blijf ik er bij dat de drempel hoger geworden is. Voor mij in de huidige vorm -te- hoog in ieder geval.
Voor iemand die een beetje wil ouwehoeren kan ik me dat indenken. Voor iemand die gericht een motorfiets wil zoeken biedt de nieuwe manier extra voordelen die die kleine drempel m.i. doen vergeten.

En nogmaals, als er suggesties zijn hoe volgens jou de drempel weggenomen kan worden zijn die welkom. Wat is de drempel? Waarom is het een drempel? En wat kunnen wij eraan doen?

Wat is dan jullie belangrijkste maatstaf voor succes als ik vragen mag? Als het niet de hoeveelheid reacties is en ook niet het verkoopsucces, noch het 'entertainment-gehalte' wat dan wel? En hoe ga je dat meten? Meten jullie doorclicks? Views? En dan vergelijking met voorheen? Gaan jullie die info delen met de community? Ik ben best benieuwd namelijk ...
De belangrijkste (maar niet enige) graadmeter wordt gevormd door de reacties. Er kwamen negatieve reacties op het niet meer kunnen reageren op MF; dat waren er dusdanig veel dat we dat hebben aangepast. Daarom reageer ik ook op zoveel mogelijk reacties om e.e.a. te peilen en waar mogelijk en haalbaar te verbeteren.

Desondanks zullen we het nooit iedereen naar de zin maken. Dat is het nadeel van verandering: het is een verandering :+ Als we het huidige TKM subforum vanaf het begin hadden gehad zoals het nu is, dan was iedereen tevreden(er) geweest.
 
Spreekt voor zich vind ik, en dat heeft weer te maken met het feit dat MF "ten dienste staat" van de bezoekers - waar we het al eerder over hadden. Zie je wel dat ik het begrijp?

Op mijn beurt waardeer ik je kritiek voor zover deze opbouwend is, waarbij ik wil opmerken dat deze posting dat beslist niet is. Je hebt het daar volledig bij het verkeerde eind.

En toch is dit kritiek die puur opbouwend en observerend bedoeld is ... ik signaleer iets, waar ik niet blij mee ben EN de achterliggende gedachte niet begrijp ...

~
Ondanks dat puur technisch gezien alles (blijkbaar) nog kan, blijf ik er bij dat de drempel hoger geworden is. Voor mij in de huidige vorm -te- hoog in ieder geval.

Voor iemand die een beetje wil ouwehoeren kan ik me dat indenken. Voor iemand die gericht een motorfiets wil zoeken biedt de nieuwe manier extra voordelen die die kleine drempel m.i. doen vergeten.


En nogmaals, als er suggesties zijn hoe volgens jou de drempel weggenomen kan worden zijn die welkom. Wat is de drempel? Waarom is het een drempel? En wat kunnen wij eraan doen?

Je erkent dus dat er inderdaad een drempel is .. mooi, ik reageer dan zo direct even hoe 'ik' denk dat je die drempel weer vrijwel weg kan nemen ...

wat rare quotations, ruzie met multiquote
 
Klopt. Hoe kunnen we dat veranderen?


Mijn inziens heel simpel:

- Zorg ervoor dat je de links omdraait ... als je vanuit het link/post overzicht in motor-forum.nl komt en je klikt op een advertentie, zorg er dan voor dat je naar de MF versie van de advertentie gaat, waardoor je meteen de reacties eronder ziet. In de OP staat dan nog steeds de link naar MS, waardoor er feitelijk technisch gezien niets veranderd, maar degene die aan het browsen is in het topic niet het gevoel heeft dattie meteen naar een andere site met een andere indeling toegaat. En het nodigt uit tot meteen reageren.

- Vergroot het aantal tekens dat in de MF versie van de advertentie ziet tot een getal dat er voor zorgt dat 90% van de advertenties tekstueel volledig zijn en er voor de tekst nauwelijks meer doorgeklikt hoeft te worden. Mensen gaan alsnog wel doorklikken, want ze willen de foto's toch nog zien.

Persoonlijk zou ik met die twee wijzigingen heel tevreden zijn en zou mijn 'browse' plezier in de verkooptopics weer terugkomen. En wie weet koop ik dan nog eens wat :)
 
Hey Bananeman,

Ziet er strak uit zo, het TKM-gedeelte!
Thanks! *D

Wat mij wel opvalt, is dat in "mijn M-F" niets getoond wordt van het nieuwe TKM. Vond het juist altijd wel leuk om de nieuwste 10 advertenties even voorbij te zien komen. Maar nu ik het "oude" TKM vervangen heb door het "nieuwe", staat alleen de titel daar, maar niet de 10 meest recente topics.

Is het mogelijk om dat weer terug te krijgen?
Klopt, dit is zo omdat het "kicken" niet meer mogelijk is. Als het topic namelijk nog in Mijn MF en de Actieve Onderwerpen wordt getoond, dan is het dus mogelijk om het te kicken door een reactie te plaatsen - en het staat weer boven Mijn MF.

Misschien dat we hier een vervanging voor gaan introduceren, b.v. dat nieuwe advertenties wel in Mijn MF verschijnen maar niet meer omhoog worden gekickt bij nieuwe reacties.
 
Mijn inziens heel simpel:

- Zorg ervoor dat je de links omdraait ... als je vanuit het link/post overzicht in motor-forum.nl komt en je klikt op een advertentie, zorg er dan voor dat je naar de MF versie van de advertentie gaat, waardoor je meteen de reacties eronder ziet. In de OP staat dan nog steeds de link naar MS, waardoor er feitelijk technisch gezien niets veranderd, maar degene die aan het browsen is in het topic niet het gevoel heeft dattie meteen naar een andere site met een andere indeling toegaat. En het nodigt uit tot meteen reageren.
Dit hebben we overwogen, maar de reden om dit niet te doen is ook heel simpel: hierdoor krijg je ander gedrag wanneer je op een link van een advertentie van een MF-er klikt dan wanneer je op een link van een andere advertentie (dealer of Motorshopper-gebruiker) klikt. Dit kan onduidelijk werken.

Misschien valt het met die onduidelijkheid wel mee, en misschien is het ook geen probleem. Ik denk dat "consequent/voorspelbaar gedrag" belangrijk is op het web zodat je je bezoekers niet verwart. Daarom hebben we gekozen voor de tekst "x reacties" naast de titel, ook al vind ik zelf dat die onvoldoende duidelijk is. Daar is zeker ruimte voor verbetering.

- Vergroot het aantal tekens dat in de MF versie van de advertentie ziet tot een getal dat er voor zorgt dat 90% van de advertenties tekstueel volledig zijn en er voor de tekst nauwelijks meer doorgeklikt hoeft te worden. Mensen gaan alsnog wel doorklikken, want ze willen de foto's toch nog zien.
De beschrijving is maar een deel van de advertentie; zoals je zelf al zegt zijn er ook nog de foto's, en daarnaast andere informatie. Als mensen toch moeten klikken voor de foto's, wat hebben we dan bereikt?
 
Laatst bewerkt:
Haha, duidelijk en consequent gedrag als je van de ene site naar de andere site heen en weer moet hoppen. Tja, dat is maar net wat je duidelijk en consequent noemt :) ... zo kan je dus alles rechtpraten ja ...

Over je laatste opmerking: "wat hebben we dan bereikt?". Ik probeer mee te denken. Natuurlijk willen jullie bezoekers en views op MS bereiken, daarmee krijg je immers (nieuwe) adverteerders binnen. Vandaar dat ik zeg "ze moeten toch doorklikken voor de foto's" .... maar eerlijk gezegd als MF-er, zie ik natuurlijk ook de foto's direct ... dus tja "wat hebben we dan bereikt?" ... meer dan nu?
 
Haha, duidelijk en consequent gedrag als je van de ene site naar de andere site heen en weer moet hoppen. Tja, dat is maar net wat je duidelijk en consequent noemt :) ... zo kan je dus alles rechtpraten ja ...
Het is volstrekt consequent als je op een bepaalde link klikt en je gaat altijd naar die andere site, dan is het namelijk conform de verwachting van de bezoeker (of je het nu slecht vindt of niet dat je naar een andere site gaat, je verwacht het iig omdat dat altijd zo is). Als je de ene keer naar site 1 gaat en de andere keer naar site 2 als je op een link klikt die er te allen tijde hetzelfde uitziet, dan werkt dat verwarrend. Dát is wat ik bedoel, en dat heeft in feite niets te maken met of het nu om meerdere sites gaat of niet. Die twee zaken moet je uit elkaar houden.

Belangrijkste vraag is: hoe verwarrend is het als je de ene keer naar MF gaat en de andere keer naar MS? Is dat heel nadelig cq. vervelend?

Over je laatste opmerking: "wat hebben we dan bereikt?". Ik probeer mee te denken. Natuurlijk willen jullie bezoekers en views op MS bereiken, daarmee krijg je immers (nieuwe) adverteerders binnen. Vandaar dat ik zeg "ze moeten toch doorklikken voor de foto's" .... maar eerlijk gezegd als MF-er, zie ik natuurlijk ook de foto's direct ... dus tja "wat hebben we dan bereikt?" ... meer dan nu?
Je meedenken wordt gewaardeerd :) Hier praten we langs elkaar heen. Met "wat hebben we dan bereikt?" bedoel ik: wat is er dan verbeterd t.o.v. hoe het nú in TKM is? Nu moet je namelijk ook klikken om de rest van de advertentie te zien, dat wordt alleen opgeheven als we de volledige advertentie ook op MF gaan tonen (en zoals gezegd, dat dubbel bouwen gaan we niet doen).
 
Terug
Bovenaan Onderaan